Blog Lensa Kamera

Rabu, 12 Januari 2011

Jom Join Contest Miss Ella^^

Mood malam ni layu ckit,tapi nak update dulu...time bw tadi,ada macam2 la cite dapat aku tangkap...macam spy pulak kan nak siasat cite orang ni,so pastikan entry korang benar2 membunuh supaya mudah aku nak terjah,heheee bukan aku malas nak terjah satu2,tapi rasanya kalo aku terjah suma blogger ni..alamat mati katak aku malam ini dibuatnya,yang pasti senarai bloglist aku yang ada wajib aku kunjung tiap2 malam,cuma kadang2 kalau tenet aku buat masalah,aku duduk diam je la tanpa kata...off laptop dan baca novel,heheee tapi rasanya tenet malam ini ok kot..heheee 

Dan dalam bloglist aku ni,ada laa seorang kak tu yang buat contest first time..so aku harap kita semua support dia cukup2 ok..lagipun hadiah dia gempak siot,rugilah kalau tak join..Jangan sampai orang menang,korang duk nangis seorang2.time tu dah takde maknanya daa...nak tahu hadiah dia apa??jom tengok hadiah khas dari kak chik ni^^ Jap,aku nak tanya ni..siapa yang tak kenal kak chik?semua kenal kan??mesti kenal punyalah..heheee tapi aku baru je kenal kak chik ni...hehheee

 *Ni dia kak chik,comel kan??


 *hadiah kaum adam berjumlah Rm190


 *Hadiah untuk kaum hawa berjumlah Rm210

Lumayan tak??so kalau rasa lumayan,jomlaah join ok..best sangat2 tuu..rugi kalau tak join beb,kalau nak join jangan lupa follow tau,dan syaratnya kena buat 10 komen minimum kat entry2 dia ni..tapi rasanya korang selalu terjah dia kan??kalau yang baru kenal dia,sila komen banyak2 ok..heh so peluang nak menang tu semakin besar laa.heeeehe kalau boleh,bodek lebih ckit tau..hahaa biar kak chik cair cikit,heheee jangan marah kak chik,heehhee  dan jangan lupa letak back link pulak,nnti rugi pulak korang kalau susah nak jejak.. cepat2 laa join coz contest ni berakhir 18 jan 2011 jam 4 petang.heheeee Aku??aku nak join je tak ar??aku nak tanya dulu kak chik,aku layak ke tak..hheeeee




 *Sila klik banner diatas kalau nak masuk ke contest kak chik^^

Kata Achie :Gud luck untuk semua,kalah menang adat contest..hahahaaa 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger