Blog Lensa Kamera

Jumaat, 21 Januari 2011

Si POPO Yang Degil^^

Salam...selamat malam semua,dah makan??kalau dah alhamdulillah,kalau belum sila2lah jamu perut korang yee..nanti tak pasal2 pulak sakit perut,aku tak tahu.. heheeee aku pun belum lagi makan ni,lapar laa jugak tapi kawan2 rumah ni masih tidur bergelimpangan..Siap berdengkur lagi tu,kalahkan orang yang kerja petang je ni...padahal dua2 kerja pagi,aku je yang kerja petang tapi aku lagi semangat tau lagi2 depan mrs lappy ni...heheeee ingat tadi nak rehat jap lepas balik kerja tu,tapi bila dah online dah hilang rasa ngantuk...heheee caya tak?? tak percaya,percayalah sebelum anda dipercayakan...tiada kena mengena pun,bantai je laa labu..

tadi ,time kerja semua ok..tiada masalah cuma satu benda je jadi hal ckit.. pasal ada satu patient ni,nama dia Chai Soon Lan tapi kami panggil Popo,translet dari bahasa cina maksud dia nenek kalau tak silap..heheee time cek Bp dia tu sebelum balik tu kan,bp dia high..so kami tak bagilah dia balik...Tapi dia ni nak sangat balik,tak tahu apa yang dia kejar balik cepat ni..Puas kami nasihat dia jangan balik,tak dengar juga ni...kalau dah tua ni,memang degil pulak kan??nak kena ikut cakap dia je,cakap orang tak nak dengar langsung..kita kalau dah tua macam  tu ea??merajuk tak tentu pasal,aduuuuuii harap2 laaa aku tak jadi macam tu,tapi aku tak salahkan dia,mungkin ada hal nak cepat balik,tapi rasanya macam hari2 macam tu.hehee takpe laa popo,janji popo bahagia ok...bila bp dia dah turun cikit baru kami bagi balik,tapi stil juga tinggi..aiyooooo popo,degilmu ni boleh mencabar keimanan ni..eheeee harap2 pas ni dia tak degil2 lagi..sekiann^^

 *Walaupun dah turun,sistolik masih tinggi...ermmmm


 Ni Popo tu,siapa yang pernah jumpa sila2 laa  bagi kaunseling sikit...heheee


Kata Achie : Bp tu blood pressure ok,sorry singkat ckit..hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger