Blog Lensa Kamera

Sabtu, 1 Januari 2011

Berlabuhnya Tirai 2010



Hari ini,bermulanya 1 januari 2011..ermmmm cepat sangat masa berlalu,meninggalkan 1001 kenangan pahit manis bergelar seorang insan...Moga tahun 2011 ini membawa erti yang cukup besar bagi diri aku,Biarlah kenangan 2010 terpahat didalam hati ini dan menjadi sebahagian kamus hidup aku..

ermmm,sempena tahun baru ini,aku dengan penuh rendah diri memohon maaf kepada semua insan yang pernah tersinggung dengan perlakuan aku sebagai manusia biasa.Aku insan yang lemah,selalu membuat kesilapan demi kesilapan membuat ku menjadi semakin matang..matangkah aku?entahlah,rasanya soalan sebegini belum mampu untuk ku jawab..semoga tahun ini kita diberi hidayah untuk menjadi yang terbaik daripada yang terbaik..lepas ni kira kosong-kosong la yeee.. selamat tahun baru,thank All,Apa azam korang untuk tahun baru ni??

Kata Achie :Tak sabar2 nak balik kampung bulan 3 ni,tiket dah beli.yahooooo

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger