Blog Lensa Kamera

Khamis, 13 Januari 2011

Siapa Nak Tokek??

*Comel tak binatang  ni??hahaaaa

Selamat petang suma,balik kerja tadi sibuk baca novel sampai takde masa nak update entry  A.K.A merapu seorang diri..hehee ada ke yang nak baca entry aku ni??hahahaaa so aku syok sendiri seorang2 la yee... Siapa pernah nampak Tokek??pernah pegang??uweeekk,tak sanggup nak tengok laa,apatah lagi nak pegang..hahaaa Binatang ni dah lama femes kan?sampai pemburu haram beralih cinta nak buru lendir tokek ni,hehee tak sanggup aku nak lapah binatang ni wehh,so pada yang nak sangat buru binatang tu,tak payah susah2 nak cari kat hutan ke,pokok ke.,Buang masa korang je weh,meh ikut aku balik kampung,time tu nak amik tokek untuk jual ke,nak makan ke,apa2 je laa..Lantak korang laa wah,coz berlambak tu kat kampung..tak sanggup nak ternak lagii..hahaaa

baca lagi lanjut kat Sini

Kata Achie :Aku tak suka tokek laaaa....uwekkkkk 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger