Blog Lensa Kamera

Selasa, 4 Januari 2011

Betul Ke Along Nak Tolong??^^



Saban kali aku nak cek peti surat kat depan uma aku ni,dandan tu juga laa iklan along nak bagi pinjaman ni berlambak dalam peti surat..Ingatkan surat apa la yang sampai nak penuh ruang peti tu,last2 benda mengarut macam ni...Tapi betul ke Along nak tolong??macam2 slogan la dorang pakai,kreatif memang la kreatif ,tapi tak bertempat..Kalau nak buang sampah pun,tak payah laa buang kat peti surat uma aku...kuang asam betul along2 ni, kalau ada along2 yang baca entry,insaf2lah ya daripada menyusahkan hidup orang terutamanya aku,kalau aku dapat pun,tong sampah je pun jawapannya tu.heheee 

Siapa yang tak kenal along??kalo along abang aku tu takpe la juga,ada gak guna tempat nak minta belanja,ni along bukan calang2 orangnya.kalau tak bayar,silap2 melayang nyawanya dibuatnya.. So patut ke kita nak support kegiatan along ni??kalau nak pinjam juga,biarlah kena dengan tempat.jangan nak cepat je tau,nanti korang gak yang menyesal..biar korang berbaris panjang2 kat bank tu,pergi sana sini nak lengkapkan dokumen tu,biar duit lambat nak dapat..janji korang happy,tak payah duk pening2 kepala fikir bila uma asik bertukar2 kaler je disimbah dek along...hehee dah macam grafiti pulak orang lain tengok kan??hehee Slogan "Kami bukan Along,kami cuma nak tolong" tu tak wujud laa,aku rasa baik along2 tu tukar jadi "Kami memang Along, Dan kami cuma nak Bohong" Beringat sebelum terkena yaaa, Peace^^

Kata Achie:Along,abang aku sendiri pun kadang2 kedekut nak belanja^^heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger