Blog Lensa Kamera

Ahad, 30 Januari 2011

Aku Jumpa Duit Laa^^

Salam semua.....Kenal Scc tak??Dia saja je nak tag aku kan,takpe2 lain kali awas laa ye..tapi dia ni memang best la,rajin update entry dan selalu komen blog orang..tak sia2 laa kawan dengan dia ni..heheee thank SCC,memang power laaa Scc ni..bila nak jadi jutawan??kalau dah kaya tu.jangan sombong2 pulak dah laa..heheee Jom terjah blog dia,jommm^^



 *Sila klik banner ini ketat-ketat^^


opsss lupa plak na ckp ni,aku jumpa duit laa..betul aku tak tipu,memang aku jumpa duit ni..Siapa nak??aku nak belanja korang la ni..heheee walaupun cikit tapi berbaloi laa daripada takde..Lagipun dari pada sumber yang boleh dipercayai, aku cuma jumpa duit kira intro2 laa ni,pas ni ada lagi duit  bakal ditemui..tak percaya??betul laa..





 Betul kan??hehee tapi tu ok lagi la,kira rezeki aku la tu kan??hehee 
tapi yang buat aku musykil ni bila bukan setakat tu..Ada lagi duit yang aku jumpa ni memang khas untuk aku sorang..takpe,aku jumpa so aku amik je laaa 
kan?rezeki aku la tu....heeee
  


 Kata Achie :bukan jumpa pun,tapi patient yang bagi..hehee
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger