Blog Lensa Kamera

Sabtu, 8 Januari 2011

Pizza Hut^^

Hari ini lambat balik dari kerja coz ada talk pasal machine dialysis,dalam sebulan tu mesti ada dua tiga kali talk..Kalau pasal talk2 ni memang aku malas coz memang tak suka duduk diam,asal duduk je mulalah mata aku nak tido tu... kalau topik best baru segar bugar mata ni,lagi2 kalau orang yang bagi talk tu buat kelakar..confirm tak nak tido la aku,nak dengar dia mencarut merepek bukan2..hehee tapi kat tempat keja aku yang bestnya kalau talk dari luar mesti ada makan..tu yang tak tahan tu,kadang2 nasi ayam,kfc tapi kali ni cun ckit..hehee aku makan pizza hari ni,jangan jeles yeee..bukan apa,kalau duit sendiri macam susah nak beli kan??tapi kalau free,siapa tak nak??cuba cakap dengan aku,hehee pe pun hari ini aku kenyang,malas nak makan malam daa.. dah kenyang ni,rasa nak tidur je laaa..sekiann^^

 *puas melantak hari ni,sampai malas nak makan malam.hehee


 *Ni bekalan balik uma coz tak habis tadi.hehe untung aku ngan member hari ni.heheee

Kata Achie: Kalau hari2 kan best.huhuhu 

  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger