Blog Lensa Kamera

Khamis, 6 Januari 2011

Bila Filem Berstatus 4D^^

Apa tu 3D??mesti korang tahu kan apa tu??So aku tak nak huraikan laa,coz aku pun bukannya arif sangat bab2 ni..so korang rujuk laa pada pakar yang berkenaan..Dalam sesetengah filem pun ada yang berstatus 2D,3D kan?betul tak apa yang aku cakap ni,or mengarut semata2??..hehee apa pun layan ok..Tapi korang tahu tak apa tu 4D??aku pun heran,napa ada 2D,3D,4D ni..bila aku Google ni apa tu 4D,Ni laa hasilnya..aku ingat sama je,rupanya masuk bab lain pulak,ada idea lain tak pasal 4d ni??manatau ada maksud lain 4D ni..hehee 


 *Klik untuk lebih jelas

Apa macam??best tak cite 4D tu??hehee Rupa2 4D ni memang ada kan????hehe berbalik pada 4D ni,aku ingat lagi time kat kolej dulu,ada seorang member aku ni,tapi Non Muslim laa..Sesuka hati dia je beli no ekor guna no plat motor aku dulu,tahu laa no plate motor aku cantik.hehee 3642 tuu..heehee dia ni memang gila ekor betul,tak tahulah napa sanggup buang duit puluh2 ringgit,tapi hasilnya tak kemana juga..So harap sangat kawan dan kaki2 judi kat luar sana tu,insaflah yeee..mudah2an^^

Kata Achie:Daripada berjudi,baik derma kat aku^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger