Blog Lensa Kamera

Ahad, 16 Januari 2011

Tak Dapat Nak Bw^



hai semua,selamat pagi ya...Ada yang masih aktif ke ni??or dah siap berdengkur dan tengah mengigau bukan2..heheee Sorry tak nak cakap banyak2 ok,juz nak cakap pada senarai bloglist dan blogger2 yang selalu aku terjah tu,tak sempat bw lama2 ni walaupun sok cuti coz kesihtan aku yang kurang mengizinkan..Insyaallah esok kalau sempat dan dah bertenaga ,aku kan terjah sorang2..jangan risau laa,tapi tak jamin traffic korang kan meletup coz aku bukannya Ben Ashaari yang rajin mengupdate entry, Hanis Zalikha yg diminati ramai mahupun pendekar berkuda yang rajin dengan tips SEO nya tu apatah lagi deretan blogger yang hebat2 belaka kat luar sana tu..Dan untuk cik tom sekali yang berbisa dengan toturial2 yang berguna untuk blogger baru seperti saya.. ada banyak lagi,tapi rasanya kalau disebut satu persatu,rasanya kian sakit aku dibuatnya nanti..heeeeheee  kerana aku tetap aku, tetap mahu dikenali sebagai Achie @ Woofer Storm..

Oklah,harapan aku moga kalian tidak ada yang sakit hati dengan kehadiran aku disini.cukuplah cuma aku yang sakit rasa nak M***** ni...heheeee Sebelum aku nak tidur,Aku nak tanya cikit ,korang kenal tak JR??Kalau yang tak kenal tu,sila2lah kenalan diri anda ok..heeeee dan terjah blog dia kat Sini 
Dan maafkan aku JR,andai entry aku sebelum ini pasal entry kencing manis tu membuat anda terasa,namun tiada niat sesekali nak menyinggung perasaan anda..Sy difahamkan ibu beliau telah pergi ke rahmatullah pada hari Jumaat petang bersamaan 14 Jan 2011 kalau tak silap,so sama2 laa kita doakan moga ibu dia ditempatkn dikalangan orang yang beriman..Amin3

*Entry beliau boleh kita jenguk kat Sini 

kata Achie :Setiap yang hidup pasti akan pergi...  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger