Blog Lensa Kamera

Ahad, 23 Januari 2011

Tips Nak Masuk Malaysia Book Of Record??Boleh Ke??



Hai,selamat tengahari semua..semalam aku langsung tak update entry apatah lagi nak Bw..sorry kalau aku tak dapat singgah blog korang..aku penat giler semalam..Lagipun macam malas nak update ni coz takde idea la...heheee so duduk diam2 je laaa aku kat sni..mesti korang lagi suka kan?aku ada nanti menyemak je kan??hehee So pasni aku tak nak dah update hari2,takde yang baca gak tau..macam syok sendiri nampak....sedih tau,bagi aku nangis sekejap...uweeeeekkk aik?termuntah pulak...heheeee


ok laa,hari tu time aku lepak kat IOI Mall,aku ada nampak satu benda apatah kat dalam mall tu...kalau ada yang pergi sana,mesti perasan kan??maaflah,aku ni lepak kat sana je..itu je aku mampu coz dekat,kalau jauh2 ni malas nak jalan....heheeeee ada sesiapa nak masuk senarai malaysia book of record??kalau ada,rasanye senang je tu tau..aku ada tips nak buat tu semua,tapi tak pasti berjaya or tak..kira kalau tak berjaya jangan nak  salahkan aku pulak..heeee
perkara yang harus korang buat adalah :-

  • Buat satu benda yang korang rasa korang  boleh buat dengan senang tapi orang susah nak buat..ada tak??hehee 
  • Survey kat malaysia book of record  kalau benda yang korang buat tu orang lain dah buat ke   belum..kalau belum makin cerahlah peluang anda...hehee kalau ada,korang buat laa sampai record dorang tu pecah..tapi jangan kepala korang pecah sudah...heheee 
  • Pastikan korang buat show tu bersaksikan Wakil dari Malaysia book of record,kalau dorang kata  ok,dan korang layak..korang tunjukkan je la,kalau korang buat bersendirian,tu Rekod Syok Sendiri namanya...heheee 
  • Sebelum korang nak tunjukkan bakat korang tu,sila praktis banyak kali agar korang tak mengelabah nanti time acara tersebut..Korang failed jangan nak salahkan aku tau..heheee 
  • Lagi bagus kalau benda yang korang nak show tu ada kawan reramai yang ikut,lagi banyak lagi bagus tau...tapi biar berguna,kalau setakat pak pacak kat situ better korang sorang2 je kat situ...hehee
  • Pastikan show yang kurang buat tu susah orang nak tiru coz kalau senang je,hari ni korang buat record,selang berapa jam record korang dah dipecahkan...tak ke malu tu??heheee  
  • Jangan lupa minta restu ibu bapa korang dan pertolongan dari Allah s.w.t coz benda tu memang  penting..mungkin ramai yang tak buat macam tu..betul tak ni??hehee 
  • Dan paling penting,kalau aku cakap ni  salah..jangan memandai nak bantai aku pulak ok..hehee ni idea hasil otak aku yang tak berapa geliga..heeehee maaf,apa kata kita buat world of record wahai warga blogger??heheeee 
Ok kat sini ada satu contoh Malaysia Book Of Record,aku tengok ni kat IOI Mall je la...heeee senang sangat la,rasanya kita pun boleh buat??apa macam??ada bran tak??heheee yezzaaaaa



Kata Achie :Senang bila nak komen,nak buat tu yang payah..aku nak bagi motivasi untuk diri aku sendiri..heheeeee 
 


 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger