Blog Lensa Kamera

Khamis, 27 Januari 2011

Nak Duit Tak??Sila Jawab Soalan Aku Dulu^^

Hai..Apa cite di hari ni??ada benda tak nak buat??Kalau ada tu,share laa dengan aku..Ermmm tajuk entry aku ni macam apa2 je la,tapi layan je tau...plzzzz Tadi aku ada jumpa satu website dalam inbox email aku..bila aku masuk website tu kan,rasa lain macam je ni..Belum pernah lagi aku dengar benda2 macam ni,korang pernah dengar tak pasal cash88??apa tu?? tak pernah dengar la tu kan??heheee

Tadi bila aku try nak masuk,aku saja je nak sign up kira nak tengok apa benda ni..bila aku sign up,terkejut beruk aku lihat benda ni...Main ntah apa2 boleh dapat duit ni,so aku layan je la..lama2 macam best pulak ni,yala macam korang main uji minda tahu,dia bagi soalan pasal iklan2 yang ada,contoh iklan Kfc,Pizza Hut,MCD dan macam2 lagi laa...Kalau betul,dia bagi dalam bentuk point yang boleh tukar jadi ringgit malaysia..tapi kalau salah,point korang boleh dipotong...hahaaa padan muka,tapi aku tahu benda ni memang tipu laaa... Tak boleh percaya sangat ni,tapi kalau korang rasa hebat sangat,lahir kat dunia ni memang pandai terus,silalah berkunjung ke website ni ok...Tapi jangan percaya sangat apa yang korang nampak ni.Sekadar nak melepas kan bosan di senja  ini boleh laaa.Selamat mencubaa....Peace^^

 
*Sila Klik banner ini untuk lebih memuaskan hati..hehee


 *Antara soalan yang diberi..Ada berani??


Kata Achie :Kalau Tak berani,duduk diam2 je kat situ...heheee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger