Blog Lensa Kamera

Rabu, 12 Januari 2011

Contest Project^^

Dah lama tak join contest2 ni,bukan apa kadang kala malas nak buat,eheehee lagipun takde orang nak tag pun...hehee kali ni,adik aku sendiri yang tag,so aku kena join laaa..tak join,nanti lain pulak bongsu aku ni.hahaaaaa anak bongsu memang manja ea??hahaaaa so thank la tag aku ya dik,balik kampung siap laa...boleh macam tu ea?heheheee kalo nak jejak kasih dengan dia,sila klik kat Sini dan contest ini dianjurkan khas oleh Eira Shoppe so harap contest dia dapat sambutan lebih mengalakkan lagi.heheee bukan nak menang semata-mata tapi nak lepas bosan malam ni..heheee kalau ikut contest ni,jangan lupa follow sekali tau...heheee

So korang pun jangan lupa join contest ni tau,hadiah ok apa..hadiah berupa key chain lagi tu,ada key chain cincin dan key chain nama,siap boleh request warna lagi tau.. jangan korang minta warna pelangi sudah la,pening plak owner dia ni nak buat..hehee so gud luck untuk suma,dan aku nak tag 7 orang kat sini walaupun 6 je yang dia minta,tapi siapa yang takde tersenarai tu,join je laaa.. gitau je dah minta izin dari aku,confirm korang menang punya..hehee


 Contest Period : 26 Disember 2010 - 15 Januari 2011

*Sila klik banner kat atas ni kalau nak join ok^^

Kata Achie :Aku kalau join pun,tak kan menang punya..tapi usaha tu penting..heheee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger