Blog Lensa Kamera

Isnin, 24 Januari 2011

1Malaysia.Com ?? Jom Sign Up^^



Salam.hai mat malam semua,buat apa tu ar??ni dok sibuk2 blogging ni korang dah makan ke belum ni??jangan layan sangat blog sampai tak makan,sakit kang aku tak nak ambil tahu...heehee agak2 kurang ajar aku kat situ kan??gurau je laa,jangan nak marah2 pulak..Tadi aku sibuk bw blog orang sampai jumpa website ni,macam gempak jaa ni..so aku terjah punya terjah,akhirnya jumpa gak benda ni..heeehee

Setelah berfikir sejenak,uisshhh aku amik keputusan nak sign up gak la...Tak rugi pun kalau nak sign up tu kan??betul tak?tak kena bayar pun walau sesen,masuk tandas berbayar lagi rugi,nak kena bayar 20 sen paling kurang..ada yang sampai ringgit2 tapi service dia hampeh gak..takde pape pun yang istimewa nak kena caj sampai macam tu sekali,so better masuk tandas uma..hehee maaf,terlajak kat isu tandas pulak yee..so siapa yang sudi join 1malaysia.com tu,sila2 laa sign up ok,dan sesiapa yang ada account dah tu jangan lupa adda aku sekali tau,heeehee senang je tu kan??demi memeriahkan lagi dunia maya ni..jangan lupa tau,add aku kat Sini

*Apalagi,jom sign up beramai2,joommm

 *Sila klik banner ni kalau nak sign up tau..


Kata Achie :Jom layan pulak buatan malaysia,asik layan Fb yahudi tu bosan gak kan..heeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger