Blog Lensa Kamera

Rabu, 5 Januari 2011

~WOOT WOOT BLOGLIST~

time BW tadi,rupa2nya ada org yang tag aku ajak join bloglist woot woot ni,Nak tahu sapa??klik Sini ,Thank coz tag aku yaa..So dah diamanahkan ni,maka aku kenalah buat gak kan.hehee maaf kalo sebelum ni ada sesiapa yang tag aku,tapi tak buat..kadang2 penyakit M buat aku malas ditambah dengan kerja yang berlambak2 kat uma ni..heheee kalau korang nak join,sila la ke Sini pulak.

Tak rugi pun kalau join,tak buang duit korang pun..hehehe tapi nak join kena ikut syarat2nya,jom serbu..

~Follow Woot woot~ 
 Dah follow ok,Korang pun jangan lupa follow..

~Buat satu entry bertajuk "woot woot bloglist "~ 
 tengah nak buat la ni kan?sabar ea.hehee

~dalam entry tu korang letak syarat syarat yang gua tulis ni (copy paste je )~
Ok,seperti yang korang nampak..

~then nyatakan blog korang tu kategori personal or informative or campur campur~ 
 korang tengok blog aku ni,blog personal ke blog campur??hehe aku nyatakan kat sini,blog aku ni suma ada,kalau idea aku kuar,apa2 je aku tulis..so campur la ni kan??kalau asik personal je,takut ada yang termuntah pulak kan..hehee 

~korang letak kat situ URL the best entry yang korang pernah tulis,yang ada dekat blog korang...korang punye entry yer,bukan gua punyer..maximum entry korang letak tu 3 yer..jangan lebih lebih..lebih gua reject~
 terfikir sekejap,aku masih baru kat dunia ni so rasanya entry yang aku tulis pun macam biasa2 je,takde lagi istilah entry yang membunuh sampai orang nak layan blog aku ni.hehe tapi,takpe aku cuba la senaraikan..Untuk memenuhi syarat2 Woot woot ni.heheee~ 

Fuck You   

~tag 3 orang kawan korang,make sure they know about it~
Ok,aku nak tag budak2 ni:-


~tinggalkan URL entry korang tu kat komen box sini~
Ok,done.. 

Kata Achie : Kepuasan dalam berblogging ni kita perah sepenuhnya..hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger