Blog Lensa Kamera

Ahad, 9 Januari 2011

Pagi Yang Cerah^^

*Credit  Atok aku bagi

Bagus betul mata aku  hari ini,langsung tak tido tau..ada yang sama ke??or masi berdengkur ni??bangunlah weh,hari dah pagi...selamat kembali ke alam yang nyata..semalam tak Bw sangat,sorry laa kalau ada bloglist yang tak sempat nak diterjah itu..Bukan apa pun,cuma layan novel,coz ada hutang lagi ni..hehee beli novel tapi tak habis baca,so kena bayar hutang tu..hehee insyallah kalau ada umur panjang,malam ini aku terjah kembali blog2 yang akan menjadi mangsa..siapa nak kena terjah??sila taip On terjah dan hantar ke  Sini, insyallah akan diterjah dengan sekejam2nya..

Pepun time pagi2 ni,perut aku memulas nak cari makanan..kekadang geram juga dengan perut aku yang gedik ni,Ada masa boleh sumbat di pagi hari,ada masa pulak kalau sumbat mengigit jari..rasa nak muntah macam mengandung enam bulan,so aku nak cari makan dulu yaa..macam biasa nak makan nasi lemak ayam masak merah,sedap tu weh...ok,aku ada benda nak cakap ini tapi malam je la ok,itupun kalau sempatlah...manatau aku bz,tapi aku cubalah usahakan agar aku tidak berpura2 menbzkan diri..tapi yang pasti cite panas juga ni,so tunggu je laa walaupun tak sepanas air panas untuk aku mandi pagi hari ini...sejuk laaa,mana tahan...heheeee bye semuaaa^^

Kata Achie :Lepas ni rasa nak tidolaa pulak,ngeeeeeeee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger