Blog Lensa Kamera

Ahad, 30 Januari 2011

Tag Dari Si Dia^^

Salam..malam ni aku kena siapkan kerja uma dgn kelajuan turbo yang ada,tag yang pertama patut aku selesaikan dulu dari my best fren aku yang tak pernah lagi aku jumpa ni..Aku pun tak faham sangat siapa owner dia yang sebenarnya ni..so bantai je la,tajuk entri tu betul ke tak,jangan salahkan tau..heheee thank Cik Kira

Ok,tak nak buang masa lagi,aku nak 
tau apa benda tag aku kali ini..jom layaaaaaaan^^

~Dua Soalan tentang blog~

1.Nama blog anda dan sebabnya? 
Wooferstorm..ramai yang tanya apa pasal aku buat  nama ni,.Siapa minat sound??pernah dengar woofer tak??kalau tak pernah,sila2 cari kamus ok..hehee aku peminat sound2 ni,lagi2 sound kereta memang aku layan..hehee so idea woofer tu dari sana timbul dan storm tu pulak..ehemmmm dah la k,lain kali je la aku cerita..kalau cerita sampai sok pun tak akan habis ni...heheee

2. Kategori blog anda ;personal, photography, food, place, fashion etc...
Ntah laa..macam2 entry aku masukkan ni tau..so layan je laa ye kalau korang minat..hehee

~Soalan rawak~
1. Warna kesukaan anda.
 Warna Merah yang utama,pastu coklat,biru dan hitam..
  
2. Kenangan indah zaman kanak-kanak anda.
Entah laa,dah lupa ni..maaaf pakcik dah tua..

3. Lagu kesukaan sepanjang zaman anda. Link daripada youtube. 
Wali band_ Ya Allah

 4. Lagu terakhir anda dengar.
 Dadali_Di saat aku mencintaimu
  
5. Lagu kegemaran anda ketika bersenam/bertugas. 
 Far East Movement - Like A G6 ft. The Cataracs,

 6. Lagu yang akan anda dengar ketika hendak tidur.
Suma lagu Maher zain,coz siap buat playlist lagi..hehee kadang2 gak laa..

7. Orang terakhir yang anda sms.
 kakak..pasal nak balik kampung^^

8. Percutian menarik yang pernah alami.
errmm,time praktikal kat kedah..pergi uma kawan time musim buah2an..hehee dan time kat Swiss Garden resort 

9. Makanan dan minuman? 
Nasi goreng daging merah satu dan air asalkan berais aku bantai..heeeehhe tapi pastikan bersih dan halal tau,heheee

~Favorite quote~

Ntah la,macam teda ja ni..aku kan main ikut suka badan aku ja ni..hehe

~Foto inspirasi anda~

Aku suka pemandangan laut,coz nampak cantik..(Swiss garden resort perak) 

 ~Foto senyum anda~

 comel tak senyuman aku..maaf,kalau tengok gambar aku yang gemuk gedempol ni nanti ada yang pengsan..hehee peace^^

ok..siap gak akhirnya so sekarang masa nak bangunkan orang dari lena kan??hehee aku nak tembak blogger2 ni..yahoooo

Cik Shag 
Cik SCC 
Bro Ady 
 Cik Syira
 Cik Nadia


Kata Achie : Amaran keras,sila guna pic anda yang sebenar..heheeee 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger