Blog Lensa Kamera

Jumaat, 21 Januari 2011

Buffered Earning yang kedua??Terima Kasih Daun Keladi Mr Nuff^^

Aik,semalam dalam entry kat Sini ,Aku ada cakap kan pasal BE aku yang pertama kali,bukan untuk 2011..Tapi pertama kali sejak aku mula berblogging ni..hehee So jangan ada yang silap sangka ok,aku masih budak baru dan akan berkelakuan macam budak baru..heheee budak baru lagi bagus,selalu dapat bantuan dari pakar2 yang berkenaa..Tapi kalau dah lama kat sini macam otai2 ni,selalunya dorang dapat pakej sekali.Tapi bukan pakej melancong kan,kalau pakej melancong tu siapa yang tak nak kan??kalau siapa yang tak nak,bak kat sini.. heeehee tapi ini pakej 2 in 1,dimana dorang ni bukan sahaja dapat pujian yang melambung bahkan dalam masa yang sama dapat suara2 kejian...heeeheee

Ok,Tadi time aku cek akaun Nuff ni,aku terpandang lagi pada satu benda.. terkejut lagi aku malam ni,hehee maaflah,sedikit jakun aku kat sini..tapi tolong terima aku yang seadanya ok..hehheeeh Baik benar pula Mrs Digi ni yang bergayut di sini,padahal aku tak guna digi pun..heheee aku kan peminat setia celcom blue..hehee digi ni aku tak pakai laa, Dulu pakai tapi lepas hilang sampai sekarang aku tak pakai..apapun thank buat Digi kali ni,bergayut lama2 sikit tau..heheee

 *Sila Klik untuk lebih jelas^^

Kata Achie :Lepas ni aku nak beli simkad digi la,bodek eaa?hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger