Blog Lensa Kamera

Rabu, 26 Januari 2011

1st GA Pearl by mOoN^^

Salam..ni asignment aku yang kedua pulak malam ni..heheee kali ini yang tag aku adalah Kak Diana ,Dia ni pun sama gak,memang hot gak laa coz rajin datang blog buruk aku aku aku dan aku tu,thank sangat2 ye kak..Memang kak diana ni terbaik la,tak sombong ni...apalagi??kalau tak kenal dia,cepat2 la pergi terjah terus follow tau dia kat Sini ,Ingat ni bukan paksaan semata-mata tapi arahan bertulis dari aku..heheee 

 *Sila Klik Banner untuk keterangan lebih lanjut^^


GA kali ini dianjurkan oleh Munirah buat julung kalinya so kita support dia ke .. GA kali ini aku join juga laa coz dah kena tag kan,so wajib laa aku pikul amanah yang besar ini,lagipun agak simple kat sini tanpa memerlukan anda berfikiran sampai terkeluar biji mata tu ..hehee lain kali buat lagi tau,hehe Putih ,Peach dan Hitam??Mana satu??tu je ke boleh pilih??warna merah boleh tak??hehee tak dapat merah,coklat pun jadilah...Oklah,aku tak nak langgar pantang larang GA ni so aku pilih warna hitam la,hitam pun cun apa... betul tak??Lagipun kalau pakai hitam ni,nampak berlagak sikit.ditambah lagi dengan cara berjalan yang sombong bongkak,memang hitam juga laaa..heheee sekian hasil repekan aku disini,dan macam biasa kena tag orang kan ni??
Ermm,nak tag siapa??fikir jap,...Aku Tembak dorang ni..heheeee 




Kata Achie :Siapa yang berminat,silalah join tau..heheee  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger