Blog Lensa Kamera

Selasa, 11 Januari 2011

Gayatnya Aku^^

Gila sikit aku malam ni,bukan apa aku nak update entry je keja tapi still tak tahu nak update apa..ada yang menyampah taK??maafkan kalau ada,tapi aku nak kena rajin update blog ni,tak kiralah aku penat ke sakit ke,bantai je laa..hehee tapi yang pasti aku tetap nak update..siapa tak kenal BA??dia ni rajin benar kan update entry,bezanya dia ni update entry yang panas macam pisang goreng la katakan,tapi aku ni..hahaaaa malas nak cakap,yang pasti aku saja update biar aku lepas dari sikap pemalas ni...

Mood aku tiba2 nak balik kampung malam ni,dah lama tak balik tahu...Siapa nak ikut?kalau ikut,jom aku belanja tiket flight ok tapi janji korang yang bayar...heeeehee dah lama aku tak hirup udara segar dari gunung kinabalu,asik hirup asap kilang yang berlambak kat puchong ni...Tapi aku tak pernah naik pun gunung tu,hehee adalah dua tiga kali aku tolak offer naik gunung tu,bukan apa..aku bab2 ni aku tak suka coz aku ni GAYAT ..nanti aku naik boleh,tapi turun pulak tak lepas..hahahaa jangan nak gelak kat sana pulak,hehee

so siapa yang ada tips nak hilangkan gayat ni,ajar2lah ok..jangan kan gunung kinabalu,Kl Tower pun aku tak berani..heheee cukup2 lah aku mengarut malam ni..Aku nak BW jap sebelum nak tido..hehee layan jap gambar kinabalu ni,aku ni pelik sikit..tak suka update entry kalau tak upload gmbr sekali,pelik bin Ajaib kann.heheee Layaaaaannnnn 





*klik gambar untuk lebih clear^^ 

Source Here 

Kata Achie :Indah tak gunung ni,bila laa dapat daki ni..heeeeheee
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger