Blog Lensa Kamera

Jumaat, 7 Januari 2011

Anonymous^^

credit atok aku 

Alahai,makin lama makin pusing kepala aku ni...kadang2 bila aku update entry mesti ada je anonymous yang tegur dengan cara yang tak betul...Apa salah aku?? salah aku berblog ni??Ni blog aku,suka hati aku laa nak update macam mana kan??Pernah tak aku paksa orang baca entry aku??suru orang wajib masuk blog aku hari2??pernah tak??Aku tak pernah paksa orang pun kan??kalau rasa2nya tak suka blog buruk aku ni,tak payah la masuk ok...Aku tak kisah pun,coz aku ni bukan sapa2...orang tak kenal aku,aku blogger baru..tapi aku suka sangat dengan dunia ni,daripada aku buat benda2 yang tak berfaedah,bagus aku terjun dalam dunia ni..ada banyak benda2 baru yang boleh aku jumpa,kawan baru tapi kalau boleh aku tak nak jumpa musuh baru di tahun baru..

Apa yang tak puas hati dengan aku ni??aku pernah ganggu hidup orang lain ke??kalau ada,cepat cakap..insyaallah aku segera berambus,semoga ada yang tak tersiksa badan...Aku tak tahu anonymous ni sapa,mesti ada blog jugak ni,tapi tak malu ke tak berani nak tunjuk identiti diri tu??Mesti orang ni blogger meletup,tapi kenapa??dengki??dendam??dia nak rasa macam tu kenapa??aku takde apa2 pun nak buat dia rasa macam tu,aku cakap sekali lagi aku budak baru kat sini..Aku tak pernah pulak rasanya nak paksa orang follow aku,tu suka hati orang tu nak follow or tak kan??Rasanya bukan aku je kenakan,tak kiralah blogger baru or lama,mesti ada jugak yang tak puas hati ni..

Alahai manusia,benda ni simple je la..Kalau rasanya orang tu tak suka penulisan aku ni,termasuk yang tergolong dengan aku sekali ni...Tak payah bagi komen,tak payah access kat blog aku,Aku tak kisah pun dan aku tak kan kisah coz tu hak dia...kalau dah terfollow blog buruk aku ni,unfollow je la..blok cepat2,aku ok je...tak kan mara pun kalau buat macam tu..biasalah manusia,setiap yang kita buat mesti ada je yang tak kena pada pandangan mata kita...Tapi hak aku macam mana??kalau sendiri kena,baru padan muka...

Kata Achie :Dunia dah maju,bermacam2 cara nak kenal sapa tu anonymous,ajar la aku..heheee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger