Blog Lensa Kamera

Selasa, 11 Januari 2011

Aku Nak Kangaroo^^

Malam ini macam malas nak update entry,coz aku dah kekeringan idea...kalau ikutkan hati aku ni,aku update ja suka suki.tapi korang nak baca tak??tak kan?? sedangkan yang ni pun korang macam malas nak baca,apatah lagi kalau aku update benda entah apa2..confirm korang bantai aku cukup2 ni,hehee gurau je,aku tahu korang suma baik kan..heheee so aku kena update gak entry,maaf kalau korang tak suka..heheee

Tadi time round2 tengok gambar kat lappy aku,nampak satu binatang comel ni.. aku tak penah tengok dengan live pun,juz gambar jaa mainan aku ni..gambar binatang ni time abang aku ikut rombongan maktab dia pergi Australia,lawatan sambil belajar kat sekolah sana...tapi sekarang ni alhmdullah dia dah abis study,sekarang dah kerja pun...Aku suka gak coz leh aku pau dia cukup2,hehee padan muka dia....Aku nak sangat nak pegang binatang ni,tapi tak tau bila ada peluang ni..so sapa nak ajak aku,sila2laa bagitau aku yeeee dengan kadar segera...hehee Aku tak nak buang masa lagi ,so jom terjah binatang comel ni..


*Comel tak aku???heheee 

 *Binatang pun reti mengumpat tau...

 *Benda apa laa yang dorang sumbat tuuu.hehee

 *Nasib tangan dia tak kena gigit..heheee

 *Comel budak omputeh ni kan??hehee

Kata Achie: dah layan tu pergilah  tdo,sok nak kena bangun awal lagi.hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger