Blog Lensa Kamera

Selasa, 25 Januari 2011

Muka Dia Lagi,Hampeh Betul^^

Ermmmm,penat betul tunggu movie yang tengah download ni...Lambat betul nak siap,tak tahu bila laa siap ni agaknya...Kalau tidur ni mungkin sempat nak berdengkur tak??heheee tapi aku tak berapa suka tido petang2 ni,tak siok la tido petang...kalau penat tu lain cite laa kan??betul tak??kalau penat sangat,jangan kata kat  tilam, asalkan boleh tido aku main bantai je ni..lantaklah laaa kan??janji dapat tido,jangan tido kat tandas suda laaa..hehee tapi kalau aku tido petang,malam confirm aku tak dapat nak tdo ni..so aku tak nakk tidooooo..

Tadi aku saja je jenguk email aku,tengok manalah tau ada email yang penting yang perlu aku tahu..hehee  dan akhirnya aku dapat dia ni,aduuuiii bab2 macam ni yang aku malas skit ni,yala aku memang tak suka ni,korang suka ke??aku tetap tak,walaupun aku tahu aku perlukan dia..Boleh ke guna dia tanpa perlu nak bayar?ada tak service free yang boleh guna sesuka hati tanpa bayar walaupun sesen..memang laa ada yang tak bayar,tapi mak bapak yang tolong bayarkan..tapi tetap nak kena bayar juga kan,takpe laa aku buat2 tak nampak je laa dia ni..aku tekan sign out dan keluar tanpa rasa bersalah...hahaaa bagus sangat aku ni kan??jangan marah wahai sidia,insyaallah aku pasti akan bayarlaahh,tapi tunggu cash out Mr Nuff boleh??hehee ermmm,bila la nak cash out,kalau account nuff aku tu asik sen2 je ni..hahaaaa tergelak sekejap,sekian^^



Kata Achie :Ada sesiapa nak bayarkan untuk aku tak??heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger