Blog Lensa Kamera

Isnin, 10 Januari 2011

Mood Nak Berkhemah^^

Dah lama tak pergi berkhemah,kan best kalau dapat pergi lagi...Ingat lagi last pergi pun 2008,tu pun tak lama laa...Cuma 3 hari dua malam ikut rombongan kolej..Aku memang suka bab2 camping ni,tapi sekarang tak tahu lagi nak campng kat mana pulak,tambah2 lagi bila dah kerja..Kalau dulu boleh laa time masih study,time skola rendah dan menengah dulu amik pengakap,so peluang untuk berkhemah itu memang terbuka luas...cuma dari kita je yang nak pergi ke or tak nak,kalau malas tak payah pergi kan??hehee

 *credit kat Atok 

Tapi banyak kali aku ikut camping2 ni kan,belum pernah lagi aku tengok orang camping macam kat atas ni,camping kat atas pokok..Bunyi macam best kan?? kalau macam ni lah,alamat susah laa binatang hutan tu nak baham orang,betul tak???hahaaaa tapi kalau dah mangsa tu,tetap mangsa laa juga kan..So pada yang nak pergi camping tu hati2 laa ye,jaga mulut time ada kat hutan.. Kalau ada masa,ajak laa aku sekali ok..heeeheee yang pasti camping2 ni memang best..

Kata Achie : Mungkin aku dah teda harapan nak pergi camping lagi..ngeeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger