Blog Lensa Kamera

Rabu, 19 Januari 2011

Hadiah Kawan Baik^^

Hai,selamat petang semua..Hari ini,aku paksa siapkan satu assignment nampaknya walaupun tanpa kerelaan hati ini..aisehhhhhh,hehee ada budak baik bangat ni tag aku,kalau nak tahu siapa ni...sila klik kat SiNi Walaupun baru je aku kenal dia ni,tapi dia tak sombong pun macam aku..aku kan sombong,heheee so jangan lupa terjah blog budak Shag ni,tapi harap maklum jangan salah sangka plak macam aku..Pemilik blog tu perempuan tau,bukan seorang lelaki seperti yang aku sangka...heheeee So tanpa buang masa aku,nak join contest ini secara rasminya yang di anjurkan oleh si Dia Ni..

Ok korang pun ada kawan baik gak kan??mestilah ada,aku sebenarnya malas nak ikut contest ni coz aku tak layak pun..Aku tak banyak sangat kawan baik,ada pun kawan dalam dunia internet ni... aku kenal dia melalui Facebook aku yang dulu.. kawan aku ni rupanya junior aku time skola menengah dulu..tapi tak tahu laa kenapa aku dulu tak pernah jumpa pun dengan dia ni,tapi dia best sangat2 coz apa yang dia cakap jujur di mulut walaupun kadang2 tu aku terasa hati...aku kan sensitif,orang cakap cikit pun aku dah rasa down terus,padahal kadang2 tu orang juz acah2 je..Cuma aku yang terlebih sudah,cepat terasa tak bertempat..maafkan aku,so aku tak nak bagi detail pasal dia ni coz dua sebab.. Pertama,dia dah lost contact dengan aku sampai aku nak  contact balik pun segan..Yala maybe dia marah sangat kot,then yang kedua aku tak berani nak amik pic dia dan upload sesuka hati kat sini....jadi ,aku buat keputusan pilih kawan aku yang seorang lagi ni walaupun kadang2 aku tak ngam sangat dengan dia..heheeee

Sebab Yang Pertama^^ 

Dia kawan aku time masuk Ipts pada tahun 2006 masihi,lama gak kan??hehee Time tu aku takde sapa2 kat sini,dan dia yang tegur aku tanya itu ini..mulanya segan gak nak cakap dengan dia ni,tapi aku layan punya layan..last2,jadi geng keras juga laa...hehehee dan sampai sekarang bila dah keja ni,kami kerja sekali..hehe tapi dia jadi junior aku laa,coz aku yang masuk dulu..hehee lagi aku suka,ada kawan lama kerja sekali...kan3??heheee

Sebab yang kedua^^ 

Aku dan dia ni selalu buat kerja secara teamwork..teamwork tu kan bagus,tapi masalah timework aku ni kadang2 jahat gak cikit,ingat lagi dulu time malas nak masuk kelas,aku tak masuk kelas pun dia ikut dan begitulah sebaliknya..baik tak kami??hehehe tempat study aku dulu best,coz kat sana ada macam2 tempat boleh pergi..Kolej induk aku kat PBD a.k.a Pusat Bandar Damansara..So kalau kami nak ponteng kelas,kami masuk kelas sekejap then bila dah bosan,berpura2 nak ke tandas..Dari tandas akan berakhir laa ke Mcd,KFC,Cyber Cafe dan kadang2 tu singgah main snuker..hehee pandai tak??hahaaa 

Sebab Yang ketiga^^

Dia ni bagus jugak laa,walaupun kadang ni ada angin cikit tapi bila kawan susah dia tetap bantu gak..Pengalaman aku time praktikal dulu kat mana2 dengan dia ni buat aku kenang sampai bila2..Bila aku dalam susah senang dia akan bantu,kira kami ni saling bantu membantu laa katakan..heheeee aku ingat lagi time motor aku pancit dulu,dia yang ada kat rumah time tu tolong tolak motor aku sekali hantar kat kedai motor..dah laa panas terik masa tu ditambah lagi jarak yang agak jauh,5KM jauh tak??hehee Bukan kami tak nak buat sendiri,yang pertama kami takde sparepart,dan yang kedua kami tak RETI... reti bawa, tak reti nak baiki..hahahaaa 

Oklah cukup laa hasil bebelan aku kat sini,rasanya aku dah cukup syarat ni melebihi 30 patah perkataan.kekeeeee so siapa yang nak join tu,sila klik ketat2 kat SINI dan dengan sengal sekali aku nak tag dorang yang bertuah ni,harap diterima ok...heheheee

 Iqa

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger