Blog Lensa Kamera

Sabtu, 1 Januari 2011

Aku Rindu Budak Ni^^

 Hari ini,mood aku kurang skit.tak tahu kenapa.korang baik2 ja kan??aku doakan moga korang sihat2 dan gembira disamping orang yang tersayang..Dunia hiburan dikejutkan dengan pemergian Allahyarham Faizal Yusup yang mengalami serangan jantung kalau tak silap,moga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..Amin,begitulah dunia wahai sahabat2 aku sekalian,bila2 masa kita boleh dijemput.So jangan lupa itu  dan update apa2 kelemahan diri kita yang menjurus ke lembah kehancuran..bab2 macam ni yang buat aku longlai sikit walaupun boleh dikatakan benda2 inilah yang selalu menjadi permainan seharian ku..tapi sejak aku menjalani praktikal ni time study dulu sampai sekarang aku dah keja,kalau ada yang meninggal dunia ni buat diri aku insaf sekejap betapa kerdilnya kita hidup didunia ni...Inilah aku,selalu lalai dalam isu2 macam ini,macamlah aku hidup didunia ni 100 tahun lagi..

errrm ok laa,aku tak suka nak buat mood korang pun dalam sedih2 plak..aku cuma nak kata yang aku rindu budak ni..Dah lama aku tak jumpa dia,dah setahun lebih aku tak balik..so tak sabar nak balik dah ni,nak cubit2 anak buah aku ni.heheee lama tak balik sampai aku dah ada ank buah baru 2 orang yang tak pernah aku jumpa.Nak tahu tak,Anak buah aku ada bape??anak buah aku ada 19 orang beb,heheeeh 1 lagi coming soon,bulan 2 ni kot kalo ada rezeki kak aku..heheee rindu sangat2,moga aku diberi kesempatan untuk bertemu dengan keluarga aku.Amin3


 *Namanya Mohd Akhil Fakhri,comel tak??sebijik macam aku time kecik2.hehe



Kata Achie: Aku time kecik2 dulu comel ke??ermmmm Entah la,comel kot^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger