Blog Lensa Kamera

Selasa, 18 Januari 2011

Bila Filem Khurafat MengKufaratkan Aku^^

 *Ihsan En Google

Lepas balik dari kerja terus pergi IOI Mall,nak tengok cite yang best2..So bila sampai tadi,usha pun usha2,last2 sekali buat keputusan tengok cite Khurafat, walaupun mulanya nak tengok cite Faster hasil lakonan The Rock  tapi memandangkan malas nak kena tunggu cite tu yang akan ditayangkan pada tepat jam 7pm tdi,so layan je laa khurafat jam 4.44 petang tadi..Dan hasilnya agak memuaskan hati bila cite ni berada didalam kelas tersendiri dan aku bagi empat bintang laa ya,berbanding tengok cite Dua Alam hari tu...ngeeeee

Filem ni menarik minat aku gak laa,coz pelakon pun kira hebat2 belaka gak ni..cuma nak tanya cikit,kalau korang terjumpa hantu mesti kat tempat gelap eaa?? kalau kat tempat terang,hantu tak nak pulak nak ganggu korang..napa ea?? tak kan hantu tu sedar diri dia buruk benar,sampai tak sanggup nak tampilkan diri kat khalayak ramai..Bukan apa ,terfikir gak laa napa kat Hospital tempat hero tu dikacau oleh hantu,gelap semacam jee...Or mesti kes Hospital tu tak bayar bil api ni sampai kena potong,heheeee or aku yang tak perasan,coz selama aku praktikal time student dulu tak pernah pulak hospital gelap gelita macam tu sekali...Jangan nak bising ea,Sory tetiba je imiginasi aku kuat menyatakan agar biarlah hantu tu ganggu time kat tempat2 yang terang,mcm kat I-City Shah Alam ke,so takde la yang sibuk nak pergi ke tempat tu lagii...heheee Tapi hantu nak datang ke kat tempat2 macam tu??heheee ok,malas aku nak fikir lagi...Buat sakit otak je la,hehee Peace,Keamanan amat diperlukan disini..Sekiaann^^ 

 *Salut dengan hero dia ni,watak yang menjadi..

Oppss ada lagi ini,ada sesiapa berani nak lakonan watak kat atas ni balik,bila time hero tu terpaksa usung mayat tu coz Kereta Jenazah yang dorang guna tu dah termasuk gaung...Ada sanggup tak??heheee kat dalam hutan lagi tu,silap2 boleh terkencing kat seluar,tapi aku tak ea..hehee maaf pada yang tak faham entry aku ni,Kalau korang tengok cite tu baru korang faham apa yang hendak aku sampaikan...kalau still tak faham gak,so diam2 je la korang kat situ yeee..heeeeee gurau^^

Kata Achie :Tak Sabar nak tengok cite Rango dan Kongsi...heheeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger