Blog Lensa Kamera

Ahad, 2 Januari 2011

Rango Trailer^^

Tak sabar2 nak tengok cite Rango ni kuar,nampak macam best plak kalo tengok trailer dia..cite Kongsi pun best gak,bila lah kuar movie2 ni..tak sabar nak tengok.. kalo tengok trailer dia,memang cun rango ni...tapi tak tahulah best ke tak,kita tunggu dan lihat je laa..Aku jarang tengok cite kartun kat wayang,seingat aku laa kan,cita upin ipin je aku pernah tengok kat wayang ni,itu pun sebab dah takde cita dah nak tengok..hehe Tapi cite rango ni buat aku tertarik sangat nak tengok,So aku nak tengok gak,best tak best belakang kira.heheee jom layan trailer dia..heheee





Kata Achie:Nak tunggu cite tu kuar yang tak tahan,siksa wehh..hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger