Blog Lensa Kamera

Sabtu, 15 Januari 2011

Suka Suki Je Cuci Kereta Orang^^

Slmt pagi suma?alahai,hari ni malas betul nak tulis entry coz dah abis idea kat otak ni..kat luar berlambak idea terjah otak ni,pastu bila dah layan blog ni pulak hilang mcm tu jee..aduiiii kejaaamm betul.ok la,aku tak nak melalut lebih2,coz nak keja lagi pagi ni,dah laa kena OT tau..mati den tertdo time keja nanti,silap2 boleh gaduh besar lagi dgn manager..Sebelum nak tido tu,nak cakap ckit ni.. Tadi time beli makanan kat luar,sempat tengok satu aksi ni secara spontan..

Nasib baik  aku tak smpat nak amik gambar dia tu,Coz bila kawan aku sound, berlari mamat vietnam tu berambus..hahaaaa Siapa tak geram kalau sesuka hati dia je nak cuci kereta orang lain,kalau aku yang kena alamat perang besar ni dibuatnya..kalau ikhlas nak basuh kereta tu elok2 takpe,aku tak kisah pun coz kereta orang gak..kalau free,aku pun nak mnta tolong gak basuh kereta aku sekali...hehe kan fair?betul tak??Ni tidak,buat kerja ntah apa2,kalau owner tu tahu siap laa mamat Vietnam ni...Kalau kereta korang laa kan,korang sanggup tak kena kencing free oleh mamat tu?? sanggup?? kalau sanggup,aku suruh mamat tu cari keret korang pulak,heheee jangan marah,gurau je laaa...Memang manusia sekrang ni makin tak bertamadun,Dusssshhhh

 *Kalau tak tahan,kencing ja kat seluar tuu..heheee


Kata Achie:Macam2 perkara pelik orng buatsekrang ni..ishhh3 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger