Blog Lensa Kamera

Ahad, 16 Januari 2011

Apa Kelebihan Tandas Ni^^

korang selalu pergi Klcc tak??mesti selalu ni kan??rajin korang pergi sana kan?? aku daa jarang pergi sana,kecuali kalau ada masa free tu baru nak pergi...time student dulu rajin benar laa,sekarang ni mainan aku cuma IOI Mall je laa,huuuhu hanya itu yang ku mampu,dipendekkan cerita tadi petang aku sempat laa ke sana,dah lama tak pergi rindu pulak angin bayu kat klcc tu,hehee Tapi tadi aku lalui peristiwa gentir dimana aku dah TERmasuk tandas berbayar yang sebelum ni belum pernah aku lawati...aiseeehh ayat masuk air kan??hahaaa  time aku nak ke tandas tu dalam keadaan kelam kabut tu,aku cari tandas yang terdekat..tapi jumpa tandas yang berbayar,tapi aku tak nak masuk plak..hehee so cari lagi,jumpa balik sama gak still tandas berbayar,so masuk je laa..ada tandas free pun kat bawah,malas dah nak turun nanti terPass Urin pulak aku kat escalator @ tangga ajaib tu..hahaaaa lagipun nak try jua tengok tandas berbayar ni macam mana,manatau ada makan minum ke kat situ,tak pun boleh tido2 lagi..yala,time tu aku pun dalam keadaan mamai,kalau betul tandas tu bersih apa salahnya aku nak tido kan??hehee So ni hasil eksperimen aku,jom layaaaaaan^^












*Cuma satu yang aku musykil ckit ni,bila aku masuk tengok...Lihat persekitaran dengan kedua biji mata serta hidu udara sepuas-puasnya..aku dapati tandas ni takde beza pun dengan yang free..Nak kata boleh tidur tu,tak boleh tidur gak.. nak kata boleh makan tu,korang nak makan apa kat tandas??heheeee Nak kata wangi?alahaaai,lagi busuk dari tandas yang free tahu..coz tadi ada omputeh masuk ntah bahan terlarang apa yang dia buang,mungkin ternak berminggu2 daa ni..heheee So siapa nak rungkai persoalaan ni,silaaaKan..anda dialu2kan.. 


*Bukan apa nak berkira pasal rm2 tu,tapi kalau ada bnda free yang tawarkan sama service,korang still nak pilih yang berbayar ke??fikirkanlah^^ 

Kata Achie : Tandas uma aku lagi bersih kot..heheeee





















 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger