Blog Lensa Kamera

Rabu, 5 Januari 2011

Saya Blogger Sabah^^

 *tanjung simpang mengayau*

Hari ni aku nak join bloglist BPM mengikut negeri masing2..tempoh untuk menyertai sahabat blogger ni telah dlanjutkan sehingga bulan depan kalo tak silap dan tarikh akan diberitahu..so sapa yang nak join,sila ke Sini  
Ok,sebelum itu Tuan BPM ni nak tahu sedikit pasal empunya  blog ini,so disini aku sertakan sekali ye..jom terjah..hehee

~NAMA~ 
Panggil je achie,tapi aku selalu guna nama Woofer Storm..hehe

  ~ Status~
Belum Berkahwin,so anak tiada lagi..hehee

~Cara Hubungi~
Nak contact,sent je kat email aku ye.. achie_pisces88@yahoo.com 

~Daerah/Jajahan~
Daerah Kota Marudu,Berjiran dengan Kudat dan Kota Belud.hehe Tapi aku bekerja kat puchong sekarang...

~Tempat Tinggal~
Rumah terkini aku berada dikawasan Pekan Kota marudu..Dah lama tak pergi tamu Kota Marudu..

~Apa Yang Menarik Kat Tempat aku~
kat tempat aku ada pesta jagung yang diadakan setahun sekali.Time tu, ada macam2 aktiviti di buat antaranya pertandingan ratu jagung,masak dan makan berasaskan dari jagung,pertandingan haiwan2 peliharaan dan banyak lagi.. lagi satu,kat tempat aku banyak pulau kalau nak pergi,contohnya Pulau Matunggong,kalau dah pegi mesti tak nak balik dah..hehee

 *Pesta Jagung*

~Sekian~ 

 


 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger