Blog Lensa Kamera

Selasa, 4 Januari 2011

Kenapa Anak Boleh Hilang??^^

Sekarang ni banyak gak kan anak2 yang hilang??korang pernah terfikir tak kenapa boleh hilang??Kecian juga si ibu kalo anak dah hilang,merata pergi mencari si anak tapi tak jumpa..sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tak berguna.. betul tak??hehee kat sini,bukan niat dihati nak blame ibu2 yang ada kat kat luar sana tu,suma nak bagi peringatan pada2 ibu yang berkenaan.cegah sebelum terkena,bila terkena, dah takde maknanya..jenayah membawa padah...hehehee tiba2 ayat ni plak,hehee 

tadi time aku kuar beli barang dapur dengan kawan2,singgah kejap kat public bank nak bayar duit sewa rumah..Almaklumlah hidup merantau ni,duduk uma bujang je la..hehee tapi best gak kan??bole hidup berdikari,tak menyusahkan mak bapak..betul tak??betul la tu,aku nampak korang angguk2 tersenyum..heheehee ok berbalik pada cite tu tadi,tima aku beratur nak buat transaksi cash deposit tu kan,adalah sepasang suami isteri ni tengah beratur nak kuarkan duit,Ntah brape ribu aku tak pasti,coz tak nak kepoh2 pulak kan??hehe pastu adalah si anak ni follow kat belakang,mula2 aku tak tahu pun dia ni anak suami isteri tu,coz budak tu memang hyperactive gile2..berlari sini sana,main benda bukan2..biasalah kan?budak2,memang macam tu..macamlah korang tak macam tu time budak2 dulu kan??...hehee tapi suami istri tu macam tak jaga pun budak tu,apatah lagi time dorang tengah kuarkan duit,boleh pulak dorang membelakangi budak tu sorang2..time tu ramai gilar customer,rasanya kalo ada orang jahat nak culik budak tu pun mungkin tak perasan  kot coz memang time tu  bising sangat ditambah lagi dengan suami isteri yang langsung tak peduli anak dorang...

 *Sory,gambar kurang jeles ckit..hehee

Korang rasanya mcam mna??maybe anak2 yang banyak hilang tu coz benda2 macam ni lah kan??aku tak tahu,aku men agak2 je la..hehee harap2 lagi pasni tak de kanak2 yang hilang,.nanti sendiri gak yang menyesal...yang aku geram bila,time balik tu,si ibu siap pukul anak dia sampai nangis coz tak dengar cakap dia...budak2 bukan tahu apa pun,cakap laa elok2..tak payah nak berkasar,duhaii si ibu muda..sabar je laaa aku tengok perangai ibu budak ni.. 

Kata Achie :Jangan ikut emosi sangat nak marah budak2 ni^^hehee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger