Blog Lensa Kamera

Selasa, 25 Januari 2011

Makin Sayang Dorang Ni^^

Hari ini,aku happy sikit coz keja sekejap je dah balik uma..heheee best siot kalau macam tu,sekejap je kat tempat kerja ketong keting buat kerja dah balik uma..waaaaaa nak laa hari2 macam tu,tadi time kerja tadi dah ada patient mula bagi angpau tau,hehee ni yang best ni..tangan ni dah gatal sangat nak terima angpau,lagi2 dekat nak tahun baru cina lagi banyak yang bagi tu...bagus sangat la tu kan??..korang bagi je laa banyak2,aku kat sini tersudilah sangat nak terima tu suma..kalau boleh nak not warna merah,tak pun lagi bagus kalau dapat warna ungu tu sekali..kalau sorang bagi not warna ungu tu,darab dengan patient yang dekat2 nak 100 orang tu,banyak juga pendpatan aku ni rasanya..tapi bukan semua orang cina pun kan,aku bajet dalam 50 orang pun dah cukup...Tapi persoalan kat sini sudi ke dorang nak bagi not warna ungu tu??mustahil2,so jadi budak kecil laa aku.... Dapat seringgit pun dah syukur,janji dorang iklas nak bagi dan aku sudi nak terima...eheheee

Makan pun tadi ada patient siap belanja ni,aduii baik sungguh dorang ni..Tak tahu nak balas dengan apa laa ni,takpe nanti aku layan dorang ni baik punya..kira service 5 star laa katakan..heheee tu pun kalau mood aku ok,kalau tak ok makan asap la dorang ni jawapnya... Entah laa,aku pun sebenarnya dah malas nak kerja kat sini coz pengurusan dia memang hampeh..macam2 prosedur nak tukar tapi habuk pun takde..bukan nak menyenangkan malah tambah menyusahkan lagi..aku pun tak tahu bila aku boleh bertahan kat sini,Mungkin ada patient yang baik sangat buat aku tahan je dengan apa yang berlaku..Walaupun ada benda yang menyakitkan mata aku ni,aku nak cakap pun susah gak..so aku buat2 tak nampak je laa,stress campur happy aku kat sini,heheeee Oklah pepun nak ucap terima kasih yang teramat sangat pada patient2 yang sudi belanja nasi lemak hari ni,aku salut laa dengan dorang ni..bukan takat nasi lemak je,tapi dengan ini2 sekali..ambik kau,makanlah sampai perut meletus..hahaaaaa jom makannn





Kata Achie :Rezeki jangan ditolak,musuh boleh ajak makan sekaki...heeeee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger