Blog Lensa Kamera

Rabu, 19 Januari 2011

Buffered Earning Yang Pertama,Terima Kasih Mr Nuffnang^^

Selamat malam semua..tadi time aku cek Akaun Nuffnang aku,terkejut sekejap bila aku dah ada satu BE..terkejut campur happy laa malam ni,first time tu aku dapat..So agak jakun cikit aku sekarang ni,yala org lain pun ada BE berlambak2 tapi tak kecoh mana pun kan..Bukan apa,saja nak update entry skali..bijak tak aku??heheee Lagipun ada kesempatan nak ucap terima kasih banyak2 pada Mr Nuffnang kita yang sudi beriklan kat pondok buruk aku ni...Dan untuk semua blogger sekalian yang sudi singgah dan rajin benar komen kat sini,tanpa kalian siapa laa aku ni..heheee betulkan??bukan bodek baik punya ni,ni kenyataan yang harus aku terima..macam tu gak dengan blogger yang berjaya kat sana tu,tanpa ada follower yang support habis-habisan kat dorang,mustahil dorang boleh sampai kat tahap ini...So maknanya kita ni saling memerlukan antara satu sama lain,tanpa rakan blogger kita,kita ni siapa??cuba fikir semasak2nyaaa...

Aku pun jarang buka Akaun nuffnang aku ni,dalam seminggu mungkin sekali..kadang2 tu malas nak buka..bukan apa,nak cek macam mana pun hasilnya begitu2 je laa,tak perlu aku fikir benda itu sangat coz itu cuma faedah sampingan aku melepakkan diri aku kat dunia ni...kalau aku ni blogger yang terkenal,tu lain cite laa kan...Duit tu kalau boleh,tiap2 hari nak masuk..Sampai jenuh nak cash out sampai dah tak ingat dalam seminggu ada berapa kali nak cash out..heheee bukan perli,tapi kenyataan hidup aku disini...So sekali lagi aku nak berterima kasih pada semua pihak yang berkenaan sama ada secara langsung atau tidak langsung...hehheeee Sekiaan,Woofer Storm nak kena BW jap,kita tengok siapa yang kena...yahooooooo^^


Kata Achie :Hidup kita ni saling memerlukan antara satu sama yang lain... Percayalah^^
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger