Blog Lensa Kamera

Rabu, 26 Januari 2011

Sabahan Bloggers Yang Hot^^

Salam bloogger..hari ini ada asgnment nak kena buat ni,dah laa lambat nak update entry so nak kena run laju2 cikit ni.heheee tag pertama ni aku dapat dari owner blog ni sendiri,kalau nak tahu siapa kak yang hot ni sila ke Sini , Dia ni memang hot tapi jangan cuba2 nak ngurat pulak,dia ni dah kawin tau..Buang je laa angan korang tu jauh2,Thank kak yatie..Dia buat ni sempena ulangtahun bandaraya Kota Kinabalu yang akan menjelang tiba pada..........ermmmm aku tak tahu la bila,betul memang tak tahu heheheee..Tujuan kak yatie buat ni coz nak senaraikan orang sabah kat koleksi blog sabahan dia ni..Tapi jangan kata isu perkauman kat sini ok,coz negeri korang yang bukan orang sabah pun boleh buat macam tu kat blog korang....idea bernas tak??heheeee 

Wajib ikut apa yang kemahuan kak yatie ni,apa dia?jom^^  

1. mesti ada blog (wajib) + sila tgglkan address blog kamu sekali bah.
2. tolong bgtau ya dgn jelas yg kamu 'GirlY' atau 'BoY' bah. he²
3. mestilah datangnya dari sabah sahaja
4. buat entry 'sabahan bloggers yg hot!' kat blog korang dan jgn lupa link kan ke blog aku sama. senang sikit aku nak buat edisi siasat kat blog korang..he²
5. tiada tarikh tamat tempoh, sgt² di alu²kan for sabahan blogger

Entry yang hot??macam mana laa tu ar??ni yang susah cikit ni kak..heheee tak tahulah nak cakap pasal apa sampai entry hot ni,tapi aku kat sini memang hot sangat2 coz kipas tak kuat sangat ditambah lagi dengan layan radio Hot Fm...Hot tak?Kalau tak hot,abaikan je laaa..hehee  Aku ni lelaki lorrr,asal dari Kota Marudu Sabah yang berjiran dengan Kota Belud dan Kudat.. Pernah dengar tak??kalau tak pernah,jom ikut balik kampung bulan 3 ni...hehee dari kota marudu nak ke kota kinabalu tak laa jauh sangat tapi tapi tapi dan tapi,aku ni tak hafal sangat selok belok kat Kota Kinabalu A.k.a KK tu...Kalau aku sorang2 confirm tak pergi laa aku jawapnya.hehee aku tak nak cakap banyak2,nanti korang bosan aku mencarut mengarut bukan2 kat sini,so layan je laa pic yang aku rompak amik dari Mr Google ni..Maaf kak Yatie kalau dah aku TERLEBIH SUDAH^^






  






Kata Achie : Apalagi orang sabah tu,jom support kak yang hot + hot ni...jommmm





0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger