Blog Lensa Kamera

Sabtu, 1 Januari 2011

Saya Cadangkan^^



Hai suma.hari ini aku pun nak join gak segmen yang dibuat oleh Ben Ashaari,so sapa yang nak join gak sila klik kat Sini ..Tapi kali ini rasanya isu agak panas sikit pasal penggunaan label  "Harimau Malaya" Tapi betul ke ni adalah pandangan org sabah dan sarawak??or ada udang disebalik mee ni,saja nak panaskan keadaan yang cool2 ni..pe pun moga isu ini tidalah sepanas mana,daripada bertekak pasal benda remeh temeh ini..lebih baik bergembira dengan kemenangan yang kita telah capai^^

Oklah,aku nak cadangan ditutup,boleh??heehee main2 je laa,maksud aku label Harimau malaya tu dah cun beb,dah tak payah nak tukar2 lagi kan..hehee tapi kalo BA nak gak cadangan,bagi aku yang yang pendek akal ni,kan senang je kalo tambah je ckit nama tu..harimau malaysia kan senang,hehee tak pun malaysia united or malaya united??hehee apa macam BA,ada Brann?heheee sekian^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger