Blog Lensa Kamera

Selasa, 25 Januari 2011

Hari Ni Memang Sempoi^^



Salam warga blogger,.Apa cite arr??heheee aku baru balik kerja ni,hari ni keja separuh hari je..best giler,dapat landing awal kat tilam ni...Rindu sangat2 nak tido padahal keja tadi start jam 7 pagi,dah balik 10.30 pagi gak...tak ke bestnya namanya tu,kalau begini hari2 kan cun...heheeee tapi ada ke keja camni??kalau ada,aku nak apply la..hahaaa

Aku pun hairan macam mana cuti aku ada half day ni,padahal tak pernah2 pun aku kerja separuh hari,pelik bin ajaib ni dibuatnya...tapi aku layaan je laa cakap manager aku tu,kalau dia kata macam tu aku ni ikut je la...takkan nak bantah tak nak cuti, nanti orang kata  bodoh sombong pulak...kan3?? Aku hari ni macam takde planning nak gini mana2,so lepak rumah je la tunggu member balik kerja..rasanya aku nak isi masa yang ada ni dengan download movie yang berlambak tu kan??Nanti boleh laa nak tengok puas2.yahhoooooo nak join??jommmm sekian repekan aku untuk kali ini..hehehee 

Kata Achie :Entry pendek2 je,kalau panjang pun tkde sape nak baca..ermmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger