Blog Lensa Kamera

Jumaat, 14 Januari 2011

Cinta Tiga Suku^^

Novel,Novel,Novel..tu je la aku tahu kan,macam mana aku sibuk dengan blog ni,novel aku tak boleh lupakan...lagi2 kalau aku beli novel baru,hehee sekarang ni nak beli novel banyak2,malas nak pinjam lagi daa..Kalau dulu rajin laa pinjam,sekarang beli lagi bagus kot..Boleh buat koleksi kan?kalau bosan,nak baca balik pun takpe coz aku kan pelupa..hahaaa ok,jom layan sinopsis novel ni dulu.. tapi amaran,ni hanya untuk peminat novel saja yaa...hehee Layaaaannn



Sinopsis Cinta Tiga Suku 

Sketsa Perang di pertengahan jalan menjadi detik pertemuan pertama antara Minah Sewel dan Mamat Tiga Suku. Sejak itu, pertemuan demi pertemuan tercipta. Anehnya,setiap pertemuan dihiasi insiden perlanggaran..

Iman - Gadis comel yang nakal dan berperwatakan kasar atas dasar mahu melindungi diri lantaran pengalaman masa silam. Kehilangan abah tersayang menjadikan disebatang kara. kebencian si ibu tiri menambah lara hidupnya lantas dia membawa diri ke kota. Kehadiran Suhaila dan Razif secara tidak dirancang membolehkan dia menumpang kasih sayang.

Arie -  Pertemuannya dengan iman menghadirkan seorang musuh dalam hidupnya, Si Minah Sewel ! Sikap kasar dan mulut celopar gadis itu menambahkan kejengkelan di hatinya. Tidak seperti kekasihnya yang manja dan pandai menggoda.

Iman dan Arie tidak sehaluan, Seorang ke simpang kiri dan seorang lagi ke selekoh kanan. Tetapi, haluan berbeza itu membawa mereka ke satu jalan lurus bernama keserasian. Namun tiada seorang pun menduga lorong yang sedang mereka lalui itu rupa-rupanya penuh dengan onak dan duri..

Kata Achie : Novel ni best gak,rugi kalau tak baca..heheeee 

1 komen dari budak comel^^:

Zakaria's daughter berkata...

eh eh.
i just read it.
iman ngn arie.
pilot
ngehh.
suweeetttt.


docter ngn cikgu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger