Blog Lensa Kamera

Isnin, 10 Januari 2011

Jom Kenal Blogger Ini^^

Apa tujuan aku terjun dalam dunia ini??aku tertanya2 kembali,kenapa aku bisa masuk ke dunia blog ini..harap2 kat sini aku hanya jumpa kawan2 belaka dan bukan musuh semata2..Aku tahu aku pun budak baru dan perlu perbaiki apa yang salah dan tunjuk ajar dari korang amat aku hargai..Tujuan asal enty kali ini aku buat bukanlah untuk aku,tapi untuk blogger seorang ini..coz dia mengingatkan kembali kepada aku yang terkapai- kapai sewaktu terjun kat sini,rasanya tanpa follower yang ada,yang selalu support aku..aku tak kan kemana,so dengan  entry ini dapat membantu blogger ini,amin3..



Nampak tak?tujuan aku bagi tengok bukan nak riak takbur kat sini coz aku tahu siapa aku ini kan,tapi kalo korang dapt komen2 macam ini,tak haru biru ke??bukan apa sehari semlam dia tak tdo baca entry aku,rasa macam dihargai sangat2...dia siap bagi feedback lagi pasal semua entry aku sebelum ini..tapi best sangat ke entry aku ini,biasa2 je kan?? itu yang terharu beb.. 



 *Sila klik gambar untuk tumbesaran ok..time kasih^^

Dia baru buat dua entry,tapi entry kedua dah buat dia rasa down.kenapa?? mungkin dia rasa kat sini kecewa sikit kot,aku pun macam tu gak dulu...aku buat entry dulu macam syok sendiri gak,teda siapa yang baca..so itu laa peranan follower,betul tak??kalo teda follower,apa guna entry berjela2.. Siapa yang ada Fb,myspace,tagged?dan macam2 lagi..apa tujuan korang buat??mesti nak cari kawan kan??Begitu juga laa dengan dunia blog ini,sampai yang ada yang blame aku cakap tak guna ada banyak folower kalo entry tak best,tapi aku tak salahkan orang itu pun,coz itu pendapat dia..kalau korang pun rasa macam itu,aku tak boleh paksa pun kan..harus diingatkan disini,bila aku follow korang,aku tak pernah paksa korang follow aku balik..so siapa yang rasa blog ini tak berguna,juz unfollow balik ok....Kalau rasa blog aku ni bodoh membabi buta,tak payah nak loading masuk blog aku,buang masa je..bukan suma orang faham kita,bukan semua orang tahu kita macam mana,coz dia tak tahu kita macam mana..kadang kala kita sendiri pun tak kenal2 lagi kita ini siapa...

So pada yang suka sangat blame2 dan sindir aku tu,nasihat aku ada mata pandang,tak nak pandang sudah..tutup mata rapat2,dan alihkan kat tempat lain,jangan nak sindir2 lagi ok,bikin sakit hati je dibuatnya...Kalau rasa aku ni banyak buat salah,aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki coz aku tahu aku selalu buat salah..Bukan macam orang itu,selalu betul setiap masa...Tahniah ok,aku malas dah nak cakap coz bila fikir2 balik macam tak guna je kan...so siapa yang rasa tak puas hati tu,korang bagi tahu dengan cara yang baik,jangan nak sindir2 dan cakap bukan2 kat blogger yang lain..nanti korang jadi macam aku pulak,korang buat macam itu tak ke korang fikir level korang sama macam aku..hahaaa harap maaf label Korang itu bukan untuk semua tapi pada yang rasa dia macam itu...Aku tahu ramai kat sini baik2 belaka,tapi mesti ada gak yang still tak suka kita...

So aku harap dengan ini,blogger baru ini tak jadi macam aku...harap sangat2 dia tak rasa down,walaupun aku tak kenal dia...nama dia pun aku tak kenal,hehee  tapi moga dia boleh berjaya nanti ok,so siapa yang dah baca entry ini,aku harap korang boleh follow dia dan bantu dia setakat yang korang rasa perlu..ingat ilmu ini tak akan kemana,kalau rasa korang ni pakar dalam sesuatu,tak salah kalau kita kongsi bersama....so jom terjah blog dia dan follow sekali tau..sekianlah hasil repekan aku,kalau ada yang terasa harap dimaafkan tapi bukan dimaki hina balikk...

 *Sila klik banner diatas untuk terjah,jommmm follow dia^^

Kata Achie :Tak salah bantu dia ni,coz kita dulu pun macam dia gak^^ 




 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger