Blog Lensa Kamera

Selasa, 11 Januari 2011

Manager Aku Memang Pelik^^

Terkejut aku tadi bila tiba2 ni manager panggil,selalunya kalau dia panggil mesti aku ada buat masalah ni..Aku tahu laa muka aku ni muka suka buat masalah,heheee tapi asyik aku je yang kena,padahal kadang2 tu aku rasa lain macam jaa..Macam manager tu anti sangat dengan aku,Ada hal sikit mesti aku jee yang jadi mangsa...Orang lain pun buat salah juga,tapi ok je..bila time aku,macam apa je laju dia datang nak terkam..Nak je ketuk kepala dia tu tapi kesabaran aku masih ada walaupun tinggal sisa2 lagi ni,walaupun kadang2 tu asyik bergaduh 

Bila2 difikirkan balik,mungkin dia syok kat aku kot...patut ke aku berfikir macam tu???hahaaa main2 je la,aku cuma fikir dia ni mungkin tak nak aku kerja kat situ je coz maybe dia fikir aku ni selalu buat otak dia stress..jujur aku cakap aku memang tak suka dengan manager ni,tapi aku tak tahu dah nak buat apa..kiranya aku nak berhenti kerja je,cari tempat lain..Bukan kata aku ni berlagak bagus,tapi rasanya rezeki ni ditangan tuhan..kalau ada rezeki aku,bila2 masa aku dapat kerja baru..tapi masalah dari aku sendiri gak,coz aku rasa macam tak nak berhenti kerja..Bukan apa,aku tak suka dia seorang je..dengan staff yang lain,aku ok pun...lagipun aku sayang nak tinggalkan patient2 aku ni,dorang ni baik sangat2..Dorang selalu belanja makan so selalu makan free je la keja aku ...Kadang2 tu kalau dorang ni baik sangat,sampai bagi ole2 lagi tau..Tapi bukan tu sebab aku tak nak berhenti,mungkin aku yang tak nak berhenti gak...Kecuali kalau dorang siap halau aku lagi,baru aku nak berhenti..heheee Dan aku sebagai diri aku akan berhenti dengan rela bila dapat masuk KKM or dapat offer sambung belajar...hehe

Ok,berbalik pada kes tadi tu..bila dipanggil tu,aku masuk laa bilik dia..ingat dia nak marah ke,apa ke..tapi mood dia baik benar pulak hari ni..Aku pun lega gak la,yala siapa yang tak kaget bila dia panggil mendadak macam tu je...Aku tanya dia nak apa,dia kata takde apa2 cuma nak bagi something je...Aku hairan laa pulak barang apa dia nak bagi ni,bila aku terdiam macam tu,dia hulurkan sesuatu tau..bila aku tengok apa dia,rasanya nak tergelak pun ada..nak tahu dia bagi apa??tengok kat bawah ni..hehe

 *Voucher Jusco serta kad ucapan

Memang pelik manager aku ni,garang2 dia ni pun dia siap bagi aku benda2 macam ni...Bila aku kata dari siapa,dia kata dia sendiri nak bagi....
Pelik,pelik dan tambah aku pelik..yala birthday aku bulan tiga tapi bulan satu dah bagi ni...Korang pena kena ke macam ini??kalau pernah,kita senasib laaa yaa...heheee sekian^^

Kata Achie :Hari ini hari bertuah aku kot...heeehhe tQ manager^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger