Blog Lensa Kamera

Selasa, 31 Januari 2012

Percaya Padaku

Assalamualaikum w.b.t. . . . 

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku

ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku .. 


#Lirik penuh kat SINI

Dalam sesuatu perhubungan ,ada pelbagai aspek yang perlu diterapkan..kalau inginkan hubungan itu berkekalan.kalau inginkan keindahan dalam satu perhubungan..kalau inginkan pasangan kau menghormati kau sebagai pasangan hidupnya..hubungan hanya sekadar suka-suka,sekadar kau nak lepas geram baik tak payah..cuma hanya membuat kau berdosa dalam tak sedar..

Dalam satu perhubungan,perlu ada sikap saling percaya antara satu..percayakan dia sebagaimana dia percaya kau seperti apa..tanpa kepercayaan apa benda pun takkan jadi.. percaya itu perlu,jika kau inginkan hubungan itu berlanjutan sampai ajal kau mendatang.. namun percaya juga tak boleh membabi buta,kau percaya dia terang-terang takut kau pula yang akan ditelanjangkan..kau tak percaya apa yang aku katakan,itu kau punya pasal..janji aku kata apa yang aku rasa..semestinya pendapat kita memang berbeza,kau dengan cara kau,.aku dengan cara aku..Sekian !!

#Kau buat aku tak percaya pada perempuan..kasihan mereka terima hukuman yang tidak setimpal..

#Siapa pinang aku,aku terima dengan senang riang.hahaaaa *merapu

#Jangan lekas menghukum,apa yang kau lihat tidak semestinya apa yang kau rasakan.takut kau menyesal tak sudah2..

Lokasi Gambar :Putrajaya


                                                                 ****************



Kata Achie :kau tak pernah percaya dengan aku..kesal !!


Like jika rasa tertarik...






40 komen dari budak comel^^:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Gambar Istana Selangor eh tu ? Hmph~

#esok Shag pinang !

CekbOlat-bOlat berkata...

^__^ buat taktahu je la..

hurmm..nnt dia akn trasa kehilangan ..bru dia cari =D

Paris Lipton berkata...

dh agak dh, msti lagu ungu ni, sbnarnya ada dlm draft pasal jgn percayakan lelaki melalui lagu ni!!!! kahkahkah situasi buat kita membenci secara klise~ so pndpt msg2 kannn

semutsengal berkata...

i trust u, u trust me ok ?


aku benci kalau perempuan tu jawab mcm ni

"i percayakan u mcana u percaya kan i"..hipokrit ke apa eh ?

akoo pae berkata...

aku baik weh..jangan samekan sume pmpuan cam gitu..hee

Nisa Greennnpanda berkata...

sat2... before bc entry achie nie, sy nk gi dgr lgu ungu tue jap, hehe.. ^_^

dayah SnoW Heuka berkata...

ta sume tauu!! xD... perghh sape y akan pinang achie agak2? haa untung la~ xD

p/s :: tgk cite ku pinang kau dengan bismillah :p

Nisa Greennnpanda berkata...

sdap gak la lgu tue, achie, hehe..
pic tue pun lawa, nmpk tenang je, efek time mgrb tue cun.. ^_^

owh, of course la.. kepercayaan adalah bnde yg sgt3 pnting dlm relationship. ssh gile kalo die xnk cayekn kite, sy penah laluinye.. "-_-

whoa~...sape girl yg pinang achie tue? hehe.. XP

missSenget berkata...

tengah tunggu orang masuk meminang laa ni..?

abis tu, kes aritu nk ngurat..
kira kensel ke macam mana..?

Maii berkata...

best kan lagu ni hehee

Nisa Greennnpanda berkata...

p/s - wah...btul nie achie? *ngade2 sat* jom3.. nk gi cameron~~~... ^_^ sile ajak sy next time achie nk gi sane, hehe...... XP

~SaL IjOu~ berkata...

nnt ptg akak bw balik ye.ni sempat singgah jap je~

p/s:outing..jom jom..kamu pun mmg dok x jauh dari pj kan..~ ^^

Miss Purple Ungu berkata...

yg penting jgn slh guna kepercayaan yg diberikan
betul tak achie ;)

cik Kartun berkata...

lagu nie.. wat teringt some one.
haaa.. duni adah nk trbalik klu perigi pinang timba =.='

Leeya Hezlin berkata...

saya sangat suka lagu ni ok..
hehehe..

hmm betul..betul..
dalam setiap perhubungan kepercayaan antara pasangan adalah sangat penting..
kalau kita tak percaya pada pasangan,susah la kan..

en achie tak percaya pada perempuan??
ooh no..huhu..
percaya la,tak semua perempuan tu tak baik ok..
kepada gadis2 yang tak ada sesiapa lagi,masuklah meminang en achie..dia menunggu tu..hehehe...

btw,have a nice day friend.. :) :)

najihah sahami berkata...

waaa.sape yg skitkn achie ni?kuang ajaq.habaq mai sape yg buat achie xprcya kt pmpuan tu.hehe.

well,org pn pnh menjalani hbngn tanpa kpercyaan.perit oh.

HeNRieTTa JoSe berkata...

sukanya...huhuhu....suka sangat lagu tuh...

psss...okeh, nanti kite godek godek mana nak tukar setting yea...klu kita xtahu kite tnya awk lagi yea...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah2..bgus entry ni..

mnyelit sikit maknanya..

Zakaria's daughter berkata...

love is about trust :)

eheh. apesal tetibe tuh , mana dtg pompan pinang lakiii ;p
haha.

misyamissyou berkata...

xsemua perempuan gtu n xsemua lelaki jahat...

lelaki yg baik tu perempuan yg baik dan sebaliknya..janji Allah tu pasti :)

Cik tikah berkata...

pandainya dia ambik gmbr. tngkp gmbr cik tikah boleh? :P

Akue Achik berkata...

siapa pinang aku,aku terima dengan senang riang. #confirm rmai bbaris dpn umah achie skg ni..hahaa

percaya tu pnting, jujur pon sama..bila tak jmpa, lbh baek single.. :)

Ujie berkata...

suka gambar yg 1st..

dia mungkin akan percaya kalau achie terus melamarnya utk jd suri hidup! biasanya prmpn gitulah.

*opss..sorry kalau entry kat atas bkn merujuk pd awak ya.

ciK LyndaWawa berkata...

lagu pashaa!!!!i like..hehehe

Azlan Hasan berkata...

hehe..mendapat kepercayaan bukan mudah..tapi kena orang mudah mengabaikan...hehehe

Regards,
-Strider-

rozeeta rashid berkata...

aku percaya tapi kau khianati semuanya. ahh! aku tak percaya cinta! *emo* haha.

Cikgu Ma berkata...

kalau ikut perhubungan disini, bukan setakat antara kekasih, suami isteri tapi juga hubungan dengan rakan...kena ada rasa kasih...

hassy chan berkata...

hurm.. bab kpcyaan nih ssh skit..
tp xadil kalo krna sorang y wat slh, xnk pcya kt sume org hehehe

Hanis MY berkata...

saling percaya dan tolak ansur tu sgt penting...

p/s: senang je nak jalan2 sini, nak2 kalau kat tokyo kat airport dan stesyen keretapi utama ada information in english, peta in english, lepas tu signboard pun tulis dalam alphabet... insyaAllah ok punya... nk dtg roger2 la...

diana berkata...

tu gambar sendiri ke tu??ooo..kamu dah beli dslr ye??

nasha sanza berkata...

meh! saya pinang awak! hehehe..gurau je..setiap hubungan perlu komitmen^^

~SaL IjOu~ berkata...

tiada lagi percaya~~~ (--")

Dila azie berkata...

Hi , thanks for the intro . Nice pics! (:

O CIKTEDDY berkata...

Assalamualaikum kamu,ku pinang kau dgn Bismillah ^_^

Hanie Dew berkata...

suka sangat lagu tu.

yeap. percaya berpada pada lebih baik dan tak memakan diri.

kalau ada orang pinang kau, buat entry khas tau.

one women can make a men hate all women. and vice versa.

intan_blur berkata...

lagu tu memang best..;)

Teenager Housemaid berkata...

whoa..ramai yg nak pinang achie merujuk kepada komen2 di atas ni.
hahahaha..
dah cukup kuota dah tu..:D

nice la gambar2 ni!
bila la pulak dpt tgkap gambar mcm ni..haih.. -_-'

LadyBird berkata...

kepercayaan itu penting dalam melakar sebuah kehidupan.. tanpa kepercayaan, sukar untuk miliki kebahagiaan..

Juliet_iRa~" berkata...

suka lagu ni sgt sgt!ahhaaa ;p

jgn menghukum semua ppuan disebabkan seorang ppuan y mengecewakan dirimu...

sekian.:)

Afzainizam berkata...

jangan tak caya pompuan boleh pinang lelaki tau....

bagai mana saidatina khatijah meminang nabi kita

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger