Blog Lensa Kamera

Khamis, 12 Januari 2012

Kenapa Kau Rogol Aku

Assalamualaikum w.b.t. . . .

#Selamat malam wahai sahabat..

Kenapa rogol aku,walaupun bukan itu yang ku mahu..dan aku tahu itu cuma kehendak nafsu syaitan mu ..aku tahu itu,kau bernafsu melihat diri ku..kau terangsang dengan gerakan tubuh badan ku..kau berkhayal memikirkan aku...kau tak kenal aku,aku terpaku bila kau begitu biadap menodaiku,begitu nikmat mengomoli diriku..kau tahukah apa ertinya  dosa?dosa berzina dengan diri ku,kau bukan yang halal buat aku..tapi kau sanggup memalukan aku cuma demi kepentingan nafsu semata..kenapa kau bisa membuat kerja keji sebegitu..Sekian ~

#Pakai baju ibarat dah telanjang bulat.macam mana lelaki durjana tu tak terbeliak biji mata.

#Esok pagi keluar tu pakai baju elok sikit.hari jumaat hari yang baik..

#Semoga tuhan beri pembalasan yang setimpal buat lelaki durjana sebegitu..Amin


Kata Achie :Jika tiada angin,masakan pokok boleh bergoyang??


Sila like jika suka entry ini . . .

40 komen dari budak comel^^:

Farrah yong berkata...

tak semestinya . bapak rogol anak .

padahal anak tu kecil lagi . cmno tu ? sepatutnya bapak lindungi darah daging . bukan musnahkan masa depan

maaf terpanjang lak komeng ;p

missSenget berkata...

tupai pn bole buat pokok bergoyang..

Paris Lipton berkata...

dah tu laki2 pon tawaduk la sket...ye ank muda suke sngat pkai bju memberahi awww

Aida Omar berkata...

benar tu.. pokoknya diri sendiri, kalau semua perempuan menutup aurat dah gerenti lelaki durjana ini semakin pupus..pada lelaki durjana itu, berubah lah sementara umur masih ada ini.

CekbOlat-bOlat berkata...

cekbolat suka berbaju kurung =) <-- suke?heheh
juga mmperbaiki dri ^^

cik Kartun berkata...

Tapi yg p rogol budak kechik yg tak tahu ape2 tu ape kes??? Salah kn budak x pkai baju ke?

FAIZ FAKHIRIN berkata...

maksud yg mendalam..kompem cool hot cool hot pompuan read nih...hahahaha

jeBateja berkata...

Ahakz.....ai tak rela nak ROGOL u....ahakz

yad'z berkata...

disarankan para lelaki pakai seperti mana dalam gambar bila keluar.. mata anda akan terpelihara.. hhehee.

diana berkata...

minta dirogol tu..:p

Ujie berkata...

bagus nasihat kat ujung tu..moga2 ramaila yg terkesan dengannya. biasanya kalau lelaki yg tegur, prmpn akan lebih amik ingatan.

*ingatkan gmbr anak patong..sekali achie daa! bkn main lg penutup mata tu..^___^

Hanie Dew berkata...

aku pakai baju kurung hari hari. =P weekend tak.

tapi kebanyakkan mangsa rogol pompuan yg pakai baju kurung. amoi amoi ygn seksi tu jarang aku dgr kene rogol.

Azlan Hasan berkata...

sampai hati dorang rogol ko...isk..isk..aku kat bangsar nie hari2 kena rogol..sampai polis pun malas nak amik report aku..hehehe

Regards,
-Strider-

nazirah berkata...

hehe.. ambOih.. tu la.. bnyk yg seksa skrg kan.. huhu xckp kain kot dijual kat luar hehe

Original CikTeddy berkata...

ok..kiranya mmg due slh..stuju!

Tea berkata...

Seorang ADUN pernah berkata... Berbaringlah nak nikmatilah ia...

Sis rase nak potong jer ADUN tu punya tauuu...

Wahai ADUN, peremuan tidak seperti lelaki... Tanpa ada kasih dan sayang dan cinta... Tidak dapat nak geli tahu... Sakitt!

Eh ni sesi apekah WS?

QueeN TerataI berkata...

betul tu.. kalo berpakaian elok mungkin kejadian rogol ni bolh dielakkan.. jika berlaku juga lelaki yg merogol tu lah yg ada masalah...

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Pokok bergoyang sebab ada orang goncang kan. Erk. HAHA :D

hassy chan berkata...

tp cian la pompuan y kne rogol.. kdg2 ad je y baek.. tp xpsl2 jdi mgsa laki bongoks.. huhu

intan_blur berkata...

slm singgah..
hehheheh..betul kate2 tu ;)

EruzuLiyana berkata...

dunia akhir zaman..huhu

Jemari MonteL berkata...

betullllllll !!!!!!

KhaiRin - anies berkata...

bla nafsu bermaharajalela, org terpintar di dunia pon tewas

BENA berkata...

ada dgr kes x ? nenek umo 69 kena rogol time nak pergi motong getah


yang tu pulak. sebab apa nenek tu kena rogol ? pakai cekci jugak kah ?



heeeee :)

MiszMaryaNe berkata...

btul3,
pndai buat pndaila tanggung kn,
beringat la sblm kena sengat..
=)

Nisa Greennnpanda berkata...

btul2.. pki bj tue jgn la fit2 sgt.. esp ari jumaat yg suci nie.. aih~.. "-_-

btw, comel eh pic nie achie.. ^_^ <3

Juliet_iRa~" berkata...

ahaaaaaa???????

sy bdk bwh umur..

hukhukhuk

ciK LyndaWawa berkata...

macam kawan sayelah pakai mate tu.....err...perempuan..hahahahaha

Kira Kekuri berkata...

orang yg pakai menjolok mata di rogol, yang pakai elok2 pun kena jugak..tdak faham aku.. =..='
tc slamat mlm daaa

♥e'in♥ berkata...

kena pandai jaga diri.. ye dak?

nabila faryzza berkata...

conclusion, dua dua salah. lelaki pun salah jugak, sebab takleh kawal nafus. perempuan pun salah jugak sebab pakai baju ketat2. kbai! =.="

Afzainizam berkata...

kata orang tangan kalau bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip kereta semasa banjir

chemay berkata...

perempuan kena pandai jaga cara berpakaian.
untuk elak jadi mangsa benda2 tak patut.
:)

Miss Purple Ungu berkata...

x fhm nape org sanggup rogol warga emas dan kanak2
pdhal dorang x pakai seksi pun huhu...

Nisa Greennnpanda berkata...

suke tgk pic achie nie..
lalalala~.. ^_^

LadyBird berkata...

btl tuh..
kerana nafsu tergoda dek pakaian yang mencolok mana..

maka orang2 yang tidak terdaya menjadi tempat melampiaskannya..

anak2 kecil yang tidak berdosa menjadi mangsa..

salahnya pada siapa?

yang membuat onar dan punca onar buat2 tak sedar..

CIK TOM berkata...

skang byk kes rogol dh xkira pmpn tue seksi ke x...kdg2 dia tgk kt lain dah nmpk pmpn lain depan mata..pi rogol jgk..menjadi mangsa keadaan..wallahualam..

Teenager Housemaid berkata...

semalam hari jumaat.. saya pakai baju kurung untuk mencari adik sepupu saya yang lari dari rumah dia..nasib baik jumpa..

conclusion,
hari jumaat saya pakai baju kurung.. :p

Nisa Greennnpanda berkata...

10000x like pic nie.. ^_^

ok2..sy mmg xde keje nie, huhu~.. T_T

Nisa Greennnpanda berkata...

nk curik aa pic achie nie..
hahahahahaha... XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger