Blog Lensa Kamera

Khamis, 5 Januari 2012

Aku Pengen Jadi Artis

Assalamualaikum...

#Aku suka gambar ini..Sungguh !!!

Aku teringin nak jadi artis..sungguh teringin sekali,siang malam berfikir bagaimana untuk menjadi artis..kerana bila bergelar artis aku bisa menjadi pujaan ramai,aku teringin mendapat perhatian orang lain,aku suka bila orang ambil tahu pasal diri aku kerana memang itu menjadi idaman hati..persetankan pada mereka yang mengata aku,macam aku nak dengar apa yang mereka kata.ada aku kisah?

kerana ingin sangat menjadi artis,aku sanggup menjadi apa sahaja..aku ingin menjadi gila sekalipun..biarlah orang mengutuk mencaci menghina aku tetap teruskan dengan apa yang aku inginkan..aku mahu itu,aku mahu menjadi orang yang duduk tinggi diatas sana,aku suka bila orang ambil tahu kisah aku,hidup aku..janji aku puas hati..titik !!

#Aku yang dimaksudkan bukan merujuk kepada penulis..

#Aku gelak bila dia baru dah naik dah berlagak seperti artis..sedangkan blogger otai selamba tak kata apa..cubit nak??

#Apapun layan dulu lagu ni bagi yang suka sangat jadi artis syok sendiri tu.. [ Link ] 


Entry yang lepas ;-



Kata Achie :kau nak jadi artis apakah,aku tak kisah tapi aku naik menyampah !!


Sila like jika suka entry ini . . .  

30 komen dari budak comel^^:

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam adik..
kak pun suka pic tu,.

jihad....

dik.. kak pun nak jadi artis.. hahahhahha
berlakon sama pelakon aaron aziz.. pitammmmmmmmmmmmmm

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Jangankan cubit. Gigit je dia macam Achie selalu ugut nak gigit Shag :Pp

khalila berkata...

ade ke yg mcm tu? huhuu.... pemes sgt nnt ramai org tak suke. xyah pemes2 lah.

* time kasih achie utk hadiah tu ye.

* skarg boleh blogwalking je la... account sndiri dh prob. huhuu...

^_^

Ujie berkata...

sape yg achie nyampah tu? jgn nyampah sgt, nanti jatuh suka!

*nampak sgt awak suka gambar tu, berturut2 entry guna gambar sama..^_^

missina berkata...

best ape jd artis,,hehe

Cik tikah berkata...

jadi org biasa lagi best dri jadi artis. x de privacy. hehe

CekbOlat-bOlat berkata...

ingtkn ko nk jdi artis ! bru nk ktuk ko.. hahaha.. yela2.. untunglah kan =)

p/s : tak nak la derma tu kat ko.. aiyakk !

diana berkata...

jadi la artis..
jadi artis boleh halal apa yang diri sendiri buat..heheh

Nisa Greennnpanda berkata...

hoho..lgu tue lawak la.. >_< mane achie kutip?

sy x pengen la nk jd artis.. baik jd blogger aje, haha.. ^_^

Eyda Syahida berkata...

hahaha menyampah kan? femes sikit, terus nak jadi artis.. -.-

tapi awak memang suke lagu tu.. hikhik

Kira Kekuri berkata...

<-- rendah diri ja.

Cik Pulau berkata...

ehemm...
taknak la jadi artis..
jadi orang biasa je senang,.
^^,

Cik SHiNJU berkata...

Ade aku kesahhhh!!!!!! huhuhu
hi Achie..meh jwb soklan kuiz..

KhaiRin - anies berkata...

pengen? bahasa apa tu?

najihah sahami berkata...

alamak..sy nak jadi arits..achie menyampah jugak meh??sobbb..T_T

Azlan Hasan berkata...

erk..igtkan ko btul2 nak jadi artis..klu berminat aku bleh tolong ricky2 kan..hahaha

Regards,
-Strider-

nazirah berkata...

owh ingat aku tadi awak .. heee

TiraPengemis berkata...

nak jd retis jugak boleh? hahaha...

Nelly The Strange berkata...

er , tak pernah terfikir nak jadi artis . :D

Hanis MY berkata...

duniawi je semua tu hehe...

Hanie_Dew berkata...

sape tu sape tu.

Finaz Jaafar berkata...

hehhh~ biasanya yang pengen sangat jadi atau perasan artis ni mesti org kata blogger..padahal tak semua pun..

ciK LyndaWawa berkata...

saya ingin jadi pramugari..tp saya pendek.huhu

Miss Xyz berkata...

laa igtkn hang yg nk jdi retis.. reti reti jgk, jgn lupa solat dh.. haha XD

Leeya Hezlin berkata...

en achie mau jadi artis ka??
hehehehe..
biasanyakan yang baru2 nak naik ni kadang2 agak2 berlagak la dari yang lama..
huhuhu..

Cikgu Ma berkata...

jadilah retis semahu mu...

iKhRam berkata...

saya nak jadi artis
tp nampaknyer mak macam tak redha jer...

Teenager Housemaid berkata...

saya tamo jadi artis..
tak suka dikenali...
hehehe...

Juliet_iRa~" berkata...

siapa la tu ek..nk jd artis gitu...;p

Afzainizam berkata...

yuupppp aku tak mau jadi artis.... sebab banyak paparazi tak diundang kalau dah popular... hidup tak bebas beb

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger