Blog Lensa Kamera

Rabu, 11 Januari 2012

Syarat Sebelum Nak Jadi Kaki Perempuan

Assalamualaikum w.b.t. . . .

#Aku rindu budak Hayani..geram ~

kau nak jadi kaki perempuan?kau ingin menjadi pujaan mereka?kau inginkan bila diri kau dimanja?kau bahagia bila kau jadi kaki perempuan..sebelum kau nak jadi kaki perempuan,
kau layan dulu syarat yang aku berikan..ada berani??

1) kau perlu banyak duit..semakin kau kaya,semakin cerah peluang yang kau ada,lagi-lagi dizaman kini,duit menjadi salah satu keutamaan,jangan kau kata tidak,kerana itu yang sedang kau yakinkan..tapi kau kaya ke?kalau takat ada seringgit dalam poket,jangan mimpi nak jadi kaki perempuan..

2) Kau mesti punya paras rupa yang menarik.kalau boleh setampan Awal Ashaari pun dah kira ok,dah mampu cairkan hati wanita..lagi bagus kalau miliki badan ketul-ketul seperti Aaron Aziz.orang kata perempun rasa lebih selamat bila berada bersama kau..tapi kau ada?? kalau muka tu tak boleh cari makan,tak payah nak gatal..kalau badan sekeping je,jangan mimpi nak kacau kekasih orang.

3) Kau punya ayat mengancam. seiring menjadi kaki perempuan,ayat mesti power beb,, perlu ada ayat terbaik untuk menarik perhatian perempuan..tapi kalau kau cakap pun tergagap-gagap,jangan kata perempuan tu nak layan,orang gila pun tak faham apa yang hendak kau sampaikan..masih mimpi lagi nak jadi kaki perempuan?

4) kau mesti punya pelajaran . perempuan ini suka bila lelaki tu lagi cerdik geliga dari dia..kalau boleh kepandaian kau tu melebihi albert einstein,lagi tinggi lagi perempuan berebut nak sayang..tapi kalau kau ni jenis sengal-sengal ibu,kau rasa ada perempuan inginkan tak? jangan nak berangan..

5) Kau kena pandai bergaya. kau kan kaya,setakat kaya tapi tak bergaya perempuan tak pandang..kalau pakai baju koyak sana sini,perempuan tak tahu kau tu kaya gaya mana..bergaya itu penting bagi seorang kaki perempuan,itu juga keutamaan yang perempuan inginkan,cuba kau bayangkan bila dia ajak kau makan malam ditempat mewah,kau pakai baju nak ke pasar malam..apa macam? kau reti tak bergaya ni??

6) Kau mesti punya ketinggian. kau kan kaki perempuan,kebiasaannya kau pasti dikeliling oleh wanita-wanita mata duitan..tapi faktor ketinggian pun memainkan peranan, kalau kau ketot je berjalan bersama model yang tinggi rampai,kau tak rasa pelik ke?jangan kau diketawakan oleh orang awam sudahlah..kau tinggi ke ketot?cepat ngaku !!!

#Banyak lagi,tapi cukuplah ini yang mampu aku katakan disini..setiap yang ku nyatakan cuma atas pandangan peribadi,jangan pula kau kencang nak melalak kat sini..lempang kang !!

#Kalau rasa kau tak punya seperti yang ku nyatakan,tak perlu nak jadi kaki perempuan sangat..takut kau sendiri yang menjadi bahan orang lain..

#Kali pertama aku buat tips sengal macam ni..kau nak lagi??nanti aku fikirkan..selamat malam


Kata Achie : Belajar dari kisah yang lalu,masa depan masih tak menentu..ermmmm


Sila like jika suka akan entry ini. . . 




32 komen dari budak comel^^:

Queenie berkata...

otak juga mau ada....hehe

cik ika berkata...

amboi2.ade pglaman ea..

mai berkata...

maaf, lambat kunjung balas.:D

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Shag tak ada semua tu, tapi kenapa Shag punya kaki perempuan ? HAHA :DD

Nak tips lain brader~

Eyda Syahida berkata...

untunglaa nak jadi kaki perempuan pon ade tips bagai...

yad'z berkata...

jadik kaki blogging jelah... senang.. tak menyusahkan orang lain.. ehehehek.. =)

shera haifa berkata...

owk kaki2 perempuan bace lah entry nie.. hehe

FAIZ FAKHIRIN berkata...

hahhaha...kalau gigolo camne?

CekbOlat-bOlat berkata...

alahaiii =)

1 je aku nk kata org yg nk permainkan prasaan pmpuan.. "cermin diri ko,sape ko nk main2?"

Cik tikah berkata...

jadi laki yg setia pada 1 kan bagus :) comelnya baby tuh!!! rasa nak cium2 je. hehe..

hassy chan berkata...

perlu ke nk jdik kaki pompuan haha..
xd faedah pun..

Teenager Housemaid berkata...

-_-'
saya dikelilingi player.
tapi, ada juga yang tak cukup syarat diatas, pelik macam mana perempuan boleh tertarik dengan mereka..
ha, saya tau.. kerana ayat2 mereka yang lebih manis dari gula... -_-'
(selamba kutuk family sendiri, ish...) -_-'

p/s: nama saya? err.. nama awak siapa?

jeBateja berkata...

wahhh...den dah lengkap pakej tu...ahakz......ahakz.....

Afzainizam berkata...

ada yang kata lelaki kacak biasa nya kaki perempuan

bagi aku.. lelaki jadi kaki perempuan ni mungkin faktor segelintir perempuan suka cabar kewibawaan lelaki. suka-suka nak keluar kata-kata kesat,mudah nak maki hamun, cuba nak pertikaikan tentang tanggungjawab lelaki. Lelaki benci perempuan yang tak respect dia.

sebab tu cari lain...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip tersalah isi minyak kereta

ciK LyndaWawa berkata...

lupa pulak...kamu mesti kelako..
hehehe..

kamu mesti pandai amik ati ibu bapa tu yang penting...

ciK LyndaWawa berkata...

eh..lupa nak komen....budak kecik tu cam mbudak korea je muka dia..=]

diana berkata...

satu lagi nak jadi kaki perempuan kena cukur bulu kaki..ekekekk

Tea berkata...

No 3 tu pun cukuplah... nak amik hati pompuan kena tinggi sikap hormat.. jgn terus nak pegang2...

khalila ishak berkata...

aishh... kdg2 laki yg xde ciri kat atas pun jd playboy jugak....


** mak sy ckp perfume tu dah smpai. time kasih achie ;)

Ujie berkata...

hanya prmpuan yg mengejar dunia yg 'melekat' dgn lelaki kaki perempuan ni..

widiea azira berkata...

syarat syarat popuan di kaki popuankan pulak cane. .hahaha

Hanis MY berkata...

haha mmg sengal... tak bek menkan pewasaan tau hik2...

My Life's Journey berkata...

salam pekenalan ..ni tips boleh buat buku ni hihi

HeNRieTTa JoSe berkata...

Cumilnye die....hehehe......

intan_blur berkata...

huhuhuhuhu.. ;)

FAIZ FAKHIRIN berkata...

hidup ni mcm2, kalu xmcm2 xhidup namanya..hehee

Azlan Hasan berkata...

haha..betul tu tapi yang paling penting sebenarnya bg aku adalah bakat..kalau dah 2-3 kali kantoi tu baik lupakan je laa hasrat nak jadi kaki perempuan..hehehe

Regards,
-Strider-

Juliet_iRa~" berkata...

pelajaran kena ada ;p..

tp kan..

y xda ciri2 kat atas tu playboy gak camne?;p

Bitt (double IS) berkata...

hahahhahaha cool! yup tu memang ciri2nya...cukur lagi sehabis-habisnya...baru licin mcm kaki pompuan...ngeeeeeeeeee

Hanie Dew berkata...

yo la tu. woofer oit. memang sengal entry ko ni.

Nisa Greennnpanda berkata...

tampan cam Awal? bdan cam Aaron? not my taste le.. "-_-

sy xkisah laki camne, asalkn ikhlas & b'iman.. lalala~.. ^_^

nabila faryzza berkata...

haha! baik punya tips. adoi! macam macam :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger