Blog Lensa Kamera

Khamis, 19 Januari 2012

Penunggu Blok l Kyopropaganda

Assalamualaikum w.b.t. . . . 



#Baru balik dari kerja,badan penat melayan kesesakan jalan raya yang melampau
sempena nak tahun baru cina..

#Aktiviti terbaru aku sekarang ini suka layan Youtube dan cari lens nikon .. 
entah bila boleh beli lens ni,mahal sangat..

#Aku suka video yang dihasilkan oleh Kyopropaganda,memang best2..
bukan setakat  lakonan semata-mata,tapi ada mesej yang diberi oleh beliau..heheee

#Ini Fakta,Penunggu Blok jauh lagi seram dari Penunggu Istana yang entah 
apa2..setuju?hahaa

#Nak layan penunggu blok,sila ke sini.. [ LINK ]
pastikan perut anda bisa terkawal dari ketawa tak henti2..

#Mood lapar,sekejap lagi nak keluar cari makanan..

#Jatuh cinta dengan Sara Ali..ni auta okey..kbai^^

Kata Achie :Bukan setakat layan,tapi kena cari mesej yang disampaikan..tak gitu??


Sila like jika suka entry ini . . . 

25 komen dari budak comel^^:

Kira Kekuri berkata...

fuhh penunggu istana, aku da tengok.. bikin takut gilak! aww

Hanis MY berkata...

eee kowaiiii takmo tgk...

syaz rini berkata...

hahah baru lepas layan juga penunggu blok.. kyopropaganda memang best..hehe

Cik tikah berkata...

TAKOTLAH cite hantu2 ni. aduhai!

ciK LyndaWawa berkata...

hehe..sharing is caring!dpt lens beli duala..satu bg sy,.hehe

yad'z berkata...

hahaha... betul2... hari2 dok layan tengok KP nieh.. selain lawak bangang nye itu, ade mesej yang disampai kan.. ^^

Kalamhati berkata...

takmau layan..huhuhuuu

missSenget berkata...

ha'a...aritu lepas tgk vid kyopropaganda ttg syg2 tu,

terus tgk video die yg lain2...


hahahaha.. mmg best..!

Prettywrite berkata...

Biasalah orang dok kota raya..hee..
Oh sara ali itu memang comel!doh doh g masok nu..haha

nak etok ke?bulih sgt nak belanja..ke nak pos?haha..yana dok wakaf bharu..10min je dgn bandar kota bharu..bila nak mae?:-P

nasha sanza berkata...

mahu layan juga..:)woo ada camera mahal..sngat jeles!:P hehe...

Awie Omar berkata...

Penungguh blok ke penunggu istana ke dua dua tak pernah tengok.

JOM LA TENGOK SEGMEN AKU BUAT NI.
NEXT TOP BLOGGER 1 DAH MASUK EPISOD 2
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-2.html

Cik Pulau berkata...

xpernah dgr tentang citer..
ohh.. sangat ketinggalan..
seyessly..
hahhaah

CekbOlat-bOlat berkata...

SEARAM TAK ?
bolat penakut sikit.. hahah

Tea berkata...

Setakat ni tak jumpa lg yg betul2 seram lepas sis tgk video Wujud6. Mcm seekers tu tp yg ni production singapore kot..

si robot comel berkata...

Kyo tu boyfreenggg gua,haha

Ujie berkata...

cpt harini buat entry..*__*

*ni baru sampai rumah..esok insyaallah baru mampu update entry.

KhaiRin - anies berkata...

xpenah dgr

♥e'in♥ berkata...

mmg tak berani laa layan cite hantu sorg2.. huhu..

najihah sahami berkata...

hohoho...fikiran achie mesti sentiasa positif kan. mesti achie pandai handle masalah kan?bestnya...

Iffah Afeefah berkata...

suke kyo sbb die kiut aci tak

Teenager Housemaid berkata...

tak suka tengok cerita genre macam ni. huhu.

Nisa Greennnpanda berkata...

haha.. mmg terbaikkkkk la kyopropaganda.. ^_^

lawak2.. msg pun ade gak.. >_<

Afzainizam berkata...

UIHHHH ORANG MERUNGKAI MISTERI ALAM GHAIB...

“Alif, Laam, Miim. Kitab Al-Quran itu, tidak ada sebarang syak padanya (tentang datangnya dari Allah dan tentang sempurnanya); ia pula menjadi petunjuk bagi orang-orang yang (hendak) bertaqwa. Iaitu orang-orang yang beriman kepada perkara-perkara yang ghaib, dan mendirikan (mengerjakan) sembahyang serta membelanjakan (mendermakan) sebahagian dari rezeki yang Kami berikan kepada mereka. Dan juga orang-orang yang beriman kepada kitab Al-Quran yang diturunkan kepadamu (Muhammad), dan kitab-kitab yang diturunkan dahulu daripadamu, serta mereka yakin akan (adanya) hari akhirat (dengan sepenuhnya). Mereka itulah yang tetap mendapat petunjuk dari Tuhan mereka, dan merekalah orang-orang yang berjaya.” (Al-Baqarah: 1-5)

Azlan Hasan berkata...

okay2..balik nanti aku cekedout sbb opis aku block youtube..hehehe

Regards,
-Strider-

chemay berkata...

chemay siap subscribe lagi KP tauu.
suke tengok video2 dia.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger