Blog Lensa Kamera

Isnin, 23 Januari 2012

Nikon D4




#Nikon D4


Kata Achie :Tak mampu nak beli..



15 komen dari budak comel^^:

Citarasa Rinduan berkata...

wowwwwwwwwwwwwwww

dik, kamu pakai nikon ya??
syerlah yang mana satu?
kak pakai jenis lama jer..

najihah sahami berkata...

wow!!!kalau nanti achie beli, nak pinjam eh..:P

nini berkata...

wow.....mampu sebut tu aje,.....=p

Ujie berkata...

akak suka fotografi..tapi prefer guna compact camera je sbb mudah dibawa.

*yg benarnya..pening nak belajar mcm2 kalau ada dslr!

Azlan Hasan berkata...

wa...ingatkan baru beli..hehehe

Regards,
-Strider-

Nisa Greennnpanda berkata...

xpe..xlame lg dpt bli la tue..

kalo dh minat sgt, insyaAllah you will strive to do anything to pursue your passion~.. ^_^

chemay berkata...

chemay dulu teringin nak d90.
tapi harga dia lari budjet lah.
then chemay beli canon biasa2 je.

nnti ada masa.
achie teman chemay ambik gmbar ye?
:)

Cik tikah berkata...

wah, kayanya dia. ntah2 dia dah ada :P

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

phptography style makro ek? aku minat, tp xde fulus nak angkat kamera..

ciK LyndaWawa berkata...

belikan untuk saya.....=]

Paris Lipton berkata...

ni yg harga puluh ribu tu ek... mmg teringin nk dslr 1, tgh kmpul duet.. tp kan rmai mmber jd fotographer dan mereka sangat sombong dan bongkak sbb mereka je mampu ada bnda tu, harap awak tak...hukhuk ikhlaslah bila snap ><

Kira Kekuri berkata...

woww, nice =D bli lah, achiekan bnyak duit. hehe

afzainizam berkata...

uihhhh mmg tak mampu... tapi kalau dah minat apa punjadi sebenarnya...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
demam hyperthermia hypothermia

KhaiRin - anies berkata...

klau puluh ribu mmg la x mampu lain la kalu byk duit n x tau kt mn nk humban kn duit2 tu...
dpt dslr yg murah pon ckp...

Telor Power berkata...

wow. hebat nie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger