Blog Lensa Kamera

Isnin, 9 Januari 2012

Kau Suka Malukan Aku

Assalamualaikum w.b.t. . . 


#Sumber google..

kau suka malukan aku,aku bukan siapa2..bukan orang besar,bukannya ada pangkat tinggi..kau sama seperti aku,sebiji dengan aku..aku rasa kau dan aku tiada bezanya,tiada wujud perbezaan yang sungguh ketara..bezanya aku selalu buat kesalahan dan kau pula suka mencari kesilapan diri ku..kau suka sakitkan hati aku?kenapa?kau suka itu?kau  suka bila  aku  merana tunduk jatuh didepan kau..kau kenapa?ada masalah??gila??

#Jangan suka mencari kesalahan orang lain kerana kau sendiri selalu melakukan kesilapan..

#Jangan hairan bila kau menghina tapi mereka pula mengangkat tangan..kerana kau sendiri yang mulakan..

#Walaupun kau tinggi diatas sana,bukan bermakna kau senang membuat kerja gila,,takut kau sendiri yang jadi gila..

Kata Achie :Kau buat lagi,aku gigit kau nanti..nak??


Sila like jika suka entry merapu ini. . . . Arigato^^

29 komen dari budak comel^^:

Cik tikah berkata...

eh, nape ni? tpi memang setuju, x payah cari masalah org nanti termakan diri :)

CekbOlat-bOlat berkata...

fulamakk! ayat mmg fowerr..
hushhh >_<

Kira Kekuri berkata...

org tuh, gigit jak yah kalau ada kesempatan? hehehe
sabar achie. ^^

Teenager Housemaid berkata...

orang2 yang berada di atas mmg suka mncari kesalahan org lain..-_-'


p/s: umur awak berapa?

Leeya Hezlin berkata...

tak baik tau malukan orang ni..
kalau jadi pada kita,baru kita rasa macam mana perasaan orang yang kena tu..

betul..betul..
kalau dah salah tu mengaku ja..
belajar untuk mengakui kesalahan sendiri..
jangan asyik menuding jari pada orang sahaja..
hidup ini umpama roda..sekejap kita di atas,sekejap kita di bawah..
and one more thing,what goes around,comes around.. :):)

p/s:en.achie,saya dah jawab soalan anda kan??
hahahaha..gigit jangan tak gigit orang tu..kehkehkeh..

jeBateja berkata...

Uikk..kalau den....den balas balik...ahakz.....what u give...u get back....ahakz....

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Dia nak kawan dengan Achie kot tapi malu malu so dia sakitkan hati Achie. Walah~

Suka sangat gigit orang lah Achie neh!

cik Kartun berkata...

merapu ape nie? sape yg ang dok tgh marh nieh??
cer citer.. cer cter..

rozeeta rashid berkata...

sape orang tu?? meh nak belasah dia! hehe.

dja_amiensukhri berkata...

#kau cemburu tengok aku ya? pantang melihat aku bahagia walaupun sedikit. syukurilah nikmat yang telah ada. dan pasti penyakit gila tu akan jauh dari kau.

eceh, ada bakat nak berpuitis tak? hehe :)

Nisa Greennnpanda berkata...

mkin lame entry achie mkin personal.. nmpk sgt achie dlm mood yg xbaik..

sape yg wat achie nie? sian achie.. meh crite ngan sy meh..

Nisa Greennnpanda berkata...

:(

Ujie berkata...

mmg ada org yg tak senang tengok kita senang..

*tips tangani 'musuh' ...jadikan dia kwn, dia pasti tak mampu melawan!

diana berkata...

KAKI BULI KOT..
MENTANG2 DIA BESOR..
CUBIT JE PERUT DIA..;P

Tea berkata...

bertabahlah :'(

Prettywrite berkata...

kau kenapa?ada masalah??gila??
bahaha..mantap nih..jangan dilayan dia..nanti kita yang gila..

Azlan Hasan berkata...

ko gigit jer achie orang yang penuh dengan sikap kemaluan nie..cuba la belajar mengjaga hati orang lain..btul tak achie??..hehehe

Regards,
-Strider-

Nida berkata...

Dunia ni bulat... andai kita dimalukan oleh 'dia'.. suatu hari nanti 'dia' juga akan menerima pembalasan yang sama...

najihah sahami berkata...

adat manusia busuk hati kan, tak boleh tengok orang senang. masalahnya, orang tak senang pun dia tak boleh tengok jugak. memang gila. setuju ngan achie. haha

semutsengal berkata...

kalau kau malukan aku lagi, aku sebat montot. mencik ! mencik !

Rtp Farra Arisha berkata...

pengalaman dan kematangan diri mendewasakan kita. please behaving like he/she should behave to :)

peringatan yang sangat bagus buat dikongsikan bersama :')

KhaiRin - anies berkata...

oleh itu jauhi sifat mazmumah

Miss Xyz berkata...

hah, bro besar dh marah.. aiyok, x tau.. okay, jgn cri kslhn org lain ek? trimas ats nsiht itu.

jap, lupa buh smiley =}

محمد رازيق berkata...

setuju bro. jangan pernah malukan mereka yang lain. sedang kita sendiri tak ubah seperti mereka. nice entry

♥e'in♥ berkata...

e'in sedang alaminya skrg.. rase down sgt kena hadap org mcm nnie.. :(

MulutPayau berkata...

gigit sampai putus dik.....heheheh..baru berbaloi...

::♥~naiemah_ramli~♥:: berkata...

ok sy takkn malukan awak dah..

*=.=" hahaha dan2 ja :)*

Juliet_iRa~" berkata...

gigit jgn x gigit..haha ;p

org besar sll blagak besar sgt..wuuu

Afzainizam berkata...

Memalukan dan mengaibkan seseorang itu , sama ada ianya orang bukan Islam , dan lebih-lebih lagi ianya seorang Islam , adalah satu perkara yang haram di dalam Islam .

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain; dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah ia beriman. Dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. " - Surah Al-Hujuurat..ayat 11

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip tersalah isi minyak kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger