Blog Lensa Kamera

Jumaat, 6 Januari 2012

Kamu Ketahuan

Assalamualaikum w.b.t. . . .
#Mungkin aku yang bersalah..

Saat ku melihatmu
kau sedang bermesraan
dengan seorang..
yang ku kenal…

O ow.. Kamu ketahuan..
pacaran lagi..
dengan dirinya..
teman baikku…

Dengar lagu ketahuan by Matta band sorang dikala sunyi sepi ni,aku rasa bagai ada benda yang tak kena..aku rasa bagai lirik ini cuma mengeji menghina diri ku..terasa aku adalah watak dalam lagu ni..adakah aku bisa berfikir dengan sewarasnya kalau memang inilah kisah hidup aku..kisah hidup aku bagaikan mimpi ngeri yang menyelubungi hidup aku tika ini.. kamu sanggup mempelakukan aku sebegitu..kamu rasa dengan kejatuhan aku bisa membuat kamu hidup bahagia..terima kasih cinta,kini kamu bebas selamanya..kamu bebas nak buat apa saja yang kamu inginkan..aku lepaskan kamu untuk sidia yang kamu cinta..terima kasih buat segalanya.kerana dengan kamu aku punya cerita cinta yang tidak mungkin aku lupakan..terima kasih sekali lagi cinta...

#tuhan menguji,aku merasa..

#mungkin ini balasannya..tuhan,aku terima dengan redha..

Kata Achie :Tak perlu menanti pada yang tak sudi.





43 komen dari budak comel^^:

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

ada yg lagi lagi lagi baik menanti di hdpn #InsyaAllah :D

rozeeta rashid berkata...

curang dengan kawan baik?? tak patut!

saya pun dihantui mimpi ngeri jugak nih. huhu.

khalila berkata...

jgn sedih2... cinta tu nnt datang sendiri achie. sampai masa nnt Allah temukanlah dgn org yang tepat. yg lepas tu buat pengajaran untuk jadi lebih baik. ok. :)

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Cari ganti lah bro !! Bunga bukan ada kat Taman Botani Putrajaya je. Ada lagi berjuta taman kat Malaysia ni. HAHA :D

Wo o, aku ketahuan
Mana nak cari
Pengganti cinta
Yang baru untuk mu ~ ~

Heh !



*agak agak lu ada senyum tak baca komen wa ? hmph~

Leeya Hezlin berkata...

en achie,sorang yang tak sudi..
ramai lagi yang sudi..
senyum sokmo.. :):)

insyaALLAH,ada yang lagi baik dari si dia yang ALLAH dah sediakan untuk awak..

Cik Kira berkata...

sedih lak baca nihh. hmnn..
Allah tarik sesuatu untuk digantikan dengan yang lebih baik. berlapang dadalah kpd Allah, bahawa Allah menentukan segalanya. =) yakinlah semua yg berlaku ada hikmahnya. barangkali akan di gantikan dengan yg lebih baik? -hanya Allah yg tahu.. =]

tc sabar ya nsir

Eyda Syahida berkata...

yup, tak perlu menanti pada yang tak sudi kan? hurmmmmm :/

hawiz berkata...

wahh..jiwang seyh..hiih..tu pic ko ker??..

Teenager Housemaid berkata...

sukarnya bila berbicara mengenai cinta...
pasti ada yang terluka dan melukai...

Jue berkata...

Tringat lak adik aku tulis diari pastu selit lagu ni
Cian tgk dia frust time tu
Wp org ckp bunga bkn sekuntum, tp yg sekuntum tu jugok yg mekar d hati kita slamanya =)

Juliet_iRa~" berkata...

siapa y xsudi tu?hee

masjid putrajaya???

psss : smlm br g ioi daaa ;p..

Afzainizam berkata...

sakit hati gakkk melihat tersayang bermesraan dengan orang lain... bukan cemburu... tapi terasa macam tertipu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135

semutsengal berkata...

bunga bukan sekuntum beb, aku ada bunga sejambak, mau ?

Nisa Greennnpanda berkata...

achie...nape nie? kalo ade prob, crite je la ngan sy..

sy tau tntang keperitan cnta.. T_T

xpe, achie kn kuat..tabah ye menempuhi dugaan Allah..

Cik Pulau berkata...

lagu2 memang memerli kehidupan manusia..hehe..

yakin je. semua yang berlaku adalah yang terbaik..^^,

ahsfantasy24 berkata...

Awak, sabar ok..
ada hikmahnya :)
Latest post: sayang sambil lewa?

~SaL IjOu~ berkata...

thats the spirit..~ ^^

sekurang2nya dari situ kita belajar sesuatu..tiada apa yg perlu disesalkan..yang penting kita bangkit utk terus kejar impian..ini cuma sebahagian dari ujian jiwa dari Tuhan~ =)

Ujie berkata...

sedihnya pglmn cinta begitu..akak tak penah rasa tapi boleh membayangkannya.

apa yg jadi adalah pglmn utk mematangkan diri. lps ni kalau dah saling suka cpt2 kawin..then baru bercinta sungguh2.

dayang berkata...

pergh ayat achie, mcm jiwang2 hehe.. i'm back.. huhu.. lama x komen sini, sbb sy jrg on9 masa cuti..

LadyBird berkata...

huhuhuh..

sabar yer..

mungkin ada hikmah di sebaliknya..

CekbOlat-bOlat berkata...

curangkan?

Cik tikah berkata...

putus cinta ke? =.='

diana berkata...

bunga bukan sekuntum...:)
bersyukur la ini terjadi pada kamu sebab kalau tidak sampai bila2 kamu tak kenal dia cemana..

Azlan Hasan berkata...

hehehe..sabar je laa bro..dugaan time bercinta memang ade..moga temui cinta sejati one day..insyallah.. :)

Regards,
-Strider-

Nida berkata...

Tuhan dah tentukan yang terbaik buat kita.. andai si dia bukan milikmu, usahlah diharap lagi pada cintanya... perjalanan perlu diteruskan.. jangan dikenang pada yang telah pergi..

Miss Xyz berkata...

wah, dpn masjid putra.. lpas ni buat dpn masjid besi lak.. jgn brgmbr jer, msukla skali.. mngimarahkn masjid..

hakhak, sje komen gmbr je.. XD

gadis loolipops berkata...

hype!^_*
dtg review dr segmen alexa sis diana...:)

Nelly The Strange berkata...

lepaskan mereka yang tak sudi ..
-.-

missina berkata...

cinta yg dikecewakan memg pedih,,lagi2 diberi harapan palsu,,papepun hidup perlu diteruskn,,jgn risau,,bnyk lagi gadis kat luar sana,,lg bnyk pilihan,,insyaAllah

Hanis MY berkata...

Allah nak temukan dengan calon yang terbaik tu...

Nisa Greennnpanda berkata...

:(

ciK LyndaWawa berkata...

wah..awak suke gambo tunjuk belakng.! hehe

♛ dja sukhri berkata...

mungkin ada salahnya pada diri kita.
dan kadang-kadang terfikir juga hukum karma supaya dia merasa apa yang kita rasa.
tapi, doalah yang baik-baik sahaja.
^_^

Afzainizam berkata...

wooo berat kes ni bila ada orang main kayu tiga... nak-nak lagi kawan jenis makan kawan... kebas awek orang...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
excess caj rm400 kereta kemalangan

iKhRam berkata...

adakala dalam bercinta
gunakan kebijaksanaan yg telah dikaburi dgn cinta itu..

utk elakkan diri dari diperbodohkan
pastikan kita tetapkan pendirian k?

BENA berkata...

lex la brooo :) bunga bukan sekuntum . heee:)

kiwi berkata...

Allah uji mungkin Allah nak bagi yang lagi baik drp tu..tengok macam mana kesabaran kita dengan ujian tu :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

pada ummi mudah je, itu bkn jodoh kamu!

Hanie_Dew berkata...

ujian tuhan untuk temukan dengan pasangan kau yang terbaek.. insyallah.

Prettywrite berkata...

Owh..patutlah mood berblog ke laut baru tengok entry ni..
sabar ya..
yna pun pernah alami benda yang sama..
kehidupan kita tak terhenti dengan kehilangan dia..
dia yang rugi kerana mensia2kan lelaki yang mencintainya..
kuat ya..ada yang lebih baik untuk kamu..:)

CIK TOM berkata...

ala bunga bukan sekuntum..bnyk lg..
ciktom pn ada ni?hehehee.....

smile..jgn sedih2 ye achie ^_^

Cik Eyqa berkata...

bunga bukan sekuntum, kumbang bkn seekor.. sy pn pernah alami jgak bnd nie..

najihah sahami berkata...

i know the pain..keep smiling k achie. kalau achie sedih nanti mereka makinnn la suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger