Blog Lensa Kamera

Selasa, 31 Januari 2012

Ini Buatan Malaysia

Assalamualaikum w.b.t....

Tak sangka masih ada orang berfikir kolot dizaman serba maju ini,diakhir zaman menuju kehancuran umat islam..zaman dimana manusia rakus mendabik dada mengatakan dia yang paling berkuasa..zaman dimana maruah sudah hilang entah kemana, merosakkan anak bangsa sendiri demi agenda yang tersembunyi didada..sedarlah sebelum terlambat,sedarlah sebelum menutup mata rapat-rapat..

Kenapa dimasa kini penggunaan ilmu guna-guna masih kerap berlaku,masih ada yang menggunakkan santau untuk mengenakan orang lain semata inginkan kepuasan yang meninggi.. Mengutuskan para syaitan untuk menganggu ketenteraman orang lain yang inginkan kedamaian tanpa ada sebarang gangguan..kenapa perlu permusuhan harus dibalas dengan kesumat dendam yang membara,bukankah sebaiknya diajak berbincang bersama mencari jalan yang terbaik..tanpa perlu membuat onar yang cuma hanya membuat dosa semata-mata..adakah ini produk buataan malaysia yang harus dibanggakan?kalau inilah,sememangnya orang itu tak layak tinggal dimalaysia..harus nyah kau dari sini..Sekian !!

#Kasihan bila ada keluarga sahabat menjadi mangsa santau buatan orang..kalau kau yang terkena balik ,bagaimana rasanya??

#Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya..tapi bukan begitu caranya..

#Bangga sekejap bila Paris Hilton Add aku kat Muka Buku.heheee

#Model : Nurul Farhana
Mua : Linda Helmi





#Kat bawah ni shoot spontan..guna lens nikkon 50 mm manual..comel kan?hehee



Kata Achie :Kau bagi macam tu,pasti dapat serupa itu..grrrrrr



Sila like jika suka entry ini....

45 komen dari budak comel^^:

semutsengal berkata...

aku bimbang, kan dunia tiada cahaya ku terima. blablabla,


kalau buat dang je ok tak ?

Paris Lipton berkata...

model dia comei, bdk kecik tu nk culik leh? pehal paris hilton ngokngek tu add fb???

Kira Kekuri berkata...

aku kesian sama kawan aku, kemarin lalu dia sampai terjun beranda rumah 2 tngkt diaorg. benci aku benda yg ada dlm bdan dia tuh! sampai berdarah2 lah kawan aku 2! #emosi

Kira Kekuri berkata...

pssttt, len kali sya mo jadi model. hahaha. skali tgok, trus lensa pecah! x sesuai. ahhahaha XD

CekbOlat-bOlat berkata...

erkk ? peris hilton ? hihihh..
comelnye bdak yg lastt tuhh ^^

Telor Power berkata...

1. manusia lebih gemar guna batuan setan iblis bila berhati busuk

2. suruh saudara tu kuat semangat dan jgn mengalah pada kuasa setan tu

3. paris hilton tu fake

4. lawa mata si model tu hehehehe

5. yang model tudung itam pun mesti cun bila besor nanti hehehehe....

6. nice entri

7. semat pic raut wajah model nie tapi mcm mekap ober la plak

sekadar beri pandangan.

Tanpa Nama berkata...

wah! pandai ambil gambar..sangat cantik..=) bagus2 support org nie..
(nashasanza)

yad'z berkata...

family saye pernah kene.. seksa .. T_T .....


#cantik talent tuh.... ^^

~SaL IjOu~ berkata...

ololo..comeynye model n budak kecik tu~ ^^
ouh, satu masa dulu dua tiga org kenalan akak merana kerana buatan org..sgt kesian~ =/

p/s: kalo kamu perasan akak mmg update entry seminggu sekali je..hehe..eh, da cukup seminggu kan, nnt lepas balik skola arini akak update~ ;)

Eyda Syahida berkata...

santau.. hurmmm.. cetek betul pemikiran orang camtu...


untunglahh ada kawan baru.. huuuu~

shera haifa berkata...

menggunakan cara yang mudah dengan tdak meminta pertologan dari Allah S.W.T. Manusia sekarang xsabar dan dengki tak habis2..

Tea berkata...

wahhh WS, awekkkk ekk Nurul nehhh...? comey...



Dunia akhir zaman, apabila sihir menjadi dominan...

Nisa Greennnpanda berkata...

ilmu guna2... mmg xpaham btul aa nape org sggup wat.. gile geram aa.. coz sdare penah kne, kwn pun penah kne.. kalo org dh xnk die, maknanye xnk la.. xyah la nk pakse2 smpi gune ilmu guna2 lak.. "-_-

errmmm... bdk kecik tue lg comel, pic die w/pun spontan tp lg lawa, hehe.. ^_^

najihah sahami berkata...

Nauzubillah.smoga djauhkn drpd prbuatn keji ni.huhu.seram rasanya klw menjadi mangsa kn?huhu.

AChie,lawa model.mcm najwa latif.

diana berkata...

ops!!nampak lemak diperut..:p

Lea Isnawi berkata...

eh eh yg atas tu mcm najwa latip la

HeNRieTTa JoSe berkata...

cutenye model cilik tuh...manual focus? ekekeke, den xpndai....auto aje kjenye walau pkai 50mm....

psss....kat sana best shoot, sebab bannyak teduhan....hehehe....xde larr itam sangat berjemur....hehehe...

KhaiRin - anies berkata...

cantik nyer model

intan_blur berkata...

slm beb...wahhh comel la model tuh..
lagi comel model paling last tuhh..
i like ur statement..intan rase..org melayu yg kuat main santau2 nih..
klu ade perasaan hati yg sgt busuk..mcm tuh la ;(

Cik tikah berkata...

manusia yg berbangsa MELAYU suka sgt main santau2 ni. aish, gila betul!

Azlan Hasan berkata...

berkaitan ngan minded kita juga..kita sebenarnya lebih mengharap bantuan2 berbentuk mistik daripada berdepan..kalau tak puas hati gi laa cakap depan2 kan??hehehe

Regards,
-Strider-

teha berkata...

kau ek yg ambk pic tu ? nice !

Ujie berkata...

zaman mmg kian maju..
tapi iman dlm diri tiada kemajuan.

lalu terjadilah..

Ujie berkata...

zaman mmg kian maju..
tapi iman dlm diri tiada kemajuan.

lalu terjadilah..

Hanis MY berkata...

sedih betul dengan org yang guna ilmu hitam ni, di dunia je dia boleh tengok org terseksa di akhirat kelak dia pasti dapat balasan dari Allah... wahh nanti akak n akachan nak jadi model boleh?

QueeN TerataI berkata...

erm.. manusia bila syaitan dah merasuk diri begitulah.. bila hati menjadi busuk, hitam.. begitulah... Nauzubillah...

Akue Achik berkata...

seram plak bila baca..mak kata dulu kluarga kmi pnh kna buat org..tp msa tu sy kcik lg, tak tahu apa2..huhu

p/s : zaman je moden..otak manusia msh kolot..

O CIKTEDDY berkata...

x baik la cmtu kan..berdosa,khurafat lak tu..moga insaf la sesape yg trlibat =)

Zakaria's daughter berkata...

pheww. ikelass niii, woofer storm punya ayat seriously best. kene jeh. mcm irama dan lagu gittew. hewheww

nazirah berkata...

ish macam2 la manusia ni kan..aih. takut betul.. bila menggunakan tuk membalas dgn santau2 ni

Paris Lipton berkata...

huhuhu xmarah lah, tau gurau kannn smileee

c'axoera ヅ berkata...

hamboy2 dah ada model nampak..hehehe by way ni bape x snap ni nak dpt pose mcm ni heheh

missSenget berkata...

syaitan kan mmg tujuan dia untuk mnyesatkan manusia.. :)

Teenager Housemaid berkata...

kesian kat orang yang kena santau..
memang parah.
kenapalah masih ada yang santau menyantau ni..
T_T

Kalamhati berkata...

what goes around comes around..=)

♥e'in♥ berkata...

kazen e'in lak dh kena guna2 dgn bf die.. kesian family mak cik ein taw.. hmmmmm

MiszMaryaNe berkata...

pndai fotografer ni amik gmba...=)

Dila azie berkata...

Hal ni berlaku sebab kurang ilmu pengetahuan tentang Islam (:

dayah SnoW Heuka berkata...

bukan buatan malaysia niy..buatan org kite sendiri humm =..=

p.s :: mane paris hiltonye?? mane2 :D hope kawan achie baik2 hendaknye yer

Maii berkata...

waaa sangat spontan. comai ;D

Maii berkata...

ilmu guna-guna. orang yang tanak terima kekalahan ;D

Miss Purple Ungu berkata...

bila nak amik miss purple jd model plak ahakksss :p

ciK LyndaWawa berkata...

cantiknya pompuan tu..hehe

LadyBird berkata...

menakutkan.. amlakan membaca surah tiga kul, alfatihah, ayt kursi sebelum tidur..

Afzainizam berkata...

comel betul budak tu....

sesuatu itu harus mohon pada Allah... moga terbaik buat kita...

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger