Blog Lensa Kamera

Jumaat, 13 Januari 2012

Politik Jamban


Assalamualaikum w.b.t . . . . . .

#Aku suka akan kedamaian...

Aku tidak gemar bercerita mengenai politik,bagiku politik ini ada baik buruknya..politik tidak kotor,tetapi kita sendiri yang mengotorkannya..sila jaga tatasusila anda,anda bukan budak kecil lagi..yang perlu nak diberi arahan itu ini..bukan budak hingusan lagi,yang cuma pandai tahu memberontak tanpa bersebab..Aku geram bila politik dibawa2 sampai ke masjid,walaupun dalam kau mengejar tempat diakhirat sana,...apa akibatnya bila kau ke masjid cuma duduk mengata itu ini,bersembang tak ingat dunia pasal politik lawan walaupun asalnya kau ke sana adalah untuk menunaikan kewajipan..kau kenapa?Sekian ~

#Kenapa Politik Jamban?? kerana didalam tandas masjid yang aku pergi itu tertulis ayat macam2 pasal politik,pro kerajaan dan anti kerajaan memaki hamun dah tak ingat tuhan.

#Masjid bukan medan untuk berpolitik..salah tu der !!

#Dalam politik,kalau dia dah bergelar musuh,dia buat baik pun tetap kau kata dia keji.. dasar kau gila !!!

Kata Achie :kalau masih berhingus lagi tu,tak payah duk kata pasal politik.kau pergi belajar sudah !! Cian mak bapa dik..


Sila like jika suka entry ini . . . . 

33 komen dari budak comel^^:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Orang politik bergaduh kalah bebudak gaduh. Memalukan.

Kat amsjid/surau, mengutuk saudara Islam sendiri. Musuh pun, dia tu saudara Islam kita gak~

Kira Kekuri berkata...

kalau aku, mo cakap 'politik' pun aku malas. zero terus..

Citarasa Rinduan berkata...

setuju

PS: kalau nak blog terus sucess, jgn buka topik tersebut..
hehehe

W.o.a.y.I.e.s berkata...

kreatif kat tempat yg slh da tu. urm.

kiwi berkata...

pernah dgr ayat hari tu adakah politik belum diislamkan atau islam dipolitikkan??hmm

Eyda Syahida berkata...

tak suke jugak kisah politikk =.=

Nalisa Syahira berkata...

biasalah politik , tak kan habis .

jeBateja berkata...

den cuma teringat satu jerk.....sedih tgk jamban kotoq dlm masjid....

Afzainizam berkata...

betul tu... kadang bila fikir politik ni dah tak kira tempat bukan saja di warung kopi...

politik dulu membebaskan negara dari dijajah.. politik orang dulu membina negara bangsa, politik dulu berlandaskan jiwa

politik sekarang dah nampak kearah peribadi, keuntungan diri, persengketaan...

Masjid jangan lah dicemari...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip kereta semasa banjir

CekbOlat-bOlat berkata...

bolat tak suke politik =="

p/s: mekup blog? asl? blog ni dh cntik.. ade blusher merah semua.. comel ^^

chemay berkata...

politik adalah sebahagian dari agama.
chemay teringin nak berpolitik.
but in a clean way.
bukan politik kotor macam dekat malaysia ni.
phuihhhhhh!

(emo lagi)

Miss Purple Ungu berkata...

x brape suka bab politik kat Malaysia ni
tp kdg2 baca paper gak nak taw pkembangannya ;)

.........cP~ berkata...

Terima kasih singgah. Header dah lawa macam tu, mesti pandai buat doodle gak kot.

Nisa Greennnpanda berkata...

xpenah suke or paham psl politik.. aih~.. "-_-

thn nie kite same2 1st time undi la achie.. malas btul.. ">_<

LadyBird berkata...

xsuke2..
xnak ngundi boleh x?
sebab dua2 lady x suke..
ngundi lambat lagi xpe.. :D

Iffah Afeefah berkata...

politik zaman Rasullallah xmcm ni

politik bkn ade parti2

org da slh gnekan politik

Hanie Dew berkata...

no komen la kalau pasal politik. sepatah kata bole putus saudara. sepatah kata bole putus kawan.

Hanie Dew berkata...

oh ini.klau ko nak tiket free dari zuan ko rajin rajin sembanng nga dia.
kenal dia. pegi la blog dia. =)

diana berkata...

cukup sekadar ambik tahu hal politik..jangan sampai melibatkan diir bila belum masanya..

Cik tikah berkata...

benci gila kat politik. politik kotor!

Azlan Hasan berkata...

otak aku selalu set yang aku takkan faham politik 100% sebab aku bukan orang berada didalam arena itu..politik kadang2 boleh mengelirukan..hehehe

Regards,
-Strider-

CIK TOM berkata...

hmm politik mmg xkotor tp manusia yang menggunakan taktik kotor dlm berpolitik...janji itu ini..bila dah menang satu habuk pun tarak ada..politik oh politik..

Paris Lipton berkata...

sbnarnye kn nk buat mcm entry ni jgk, takot dicemuh.....wuuu one day! hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

aikkkkkkkkkkkk toilet pun jadi mangsa? mmm..sabar jela

eiela berkata...

hmm ade jugak ternampak coretan pasal politik di dinding surau shopping complex. semua nak dicontengnya.

yad'z berkata...

politik jamban + politikuss.. memang kene.. huhu... tau tak ngape... hal2 politik ni kene lah beringat jugak.. jangan suka2 nak men lepas kat mane2 je.. ape lah.. ~

Teenager Housemaid berkata...

tak suka politik..pening kepala..
-_-'

p/s: ouh achie tu nama awak? (referring to kata achie)
ingatkan achie tu aci belakang rumah..hehe.. just kidding.
tapi, nama achie tu, nama panggilan je kan?
so, kalau macam tu, nama panggilan saya pun adik. ramai je yang panggil saya adik...:ppp
*lalala~

dja_amiensukhri berkata...

BELAJAR la dulu..

boring dengar sal politik. tapi, sedar-sedar da cukup umur nak mengundi rupanya. adehh. :)

Original CikTeddy berkata...

tmbh2 skrg budak2 bljr pon nk brpolitik..ilmu politik cetek tp sbuk duk bahas politik..tksub pd yg x btol..mcm2 la ~

KizZ berkata...

Huu...kiz pun tak tau sangat pasal politik-politik ni..

Nelly The Strange berkata...

bab politik , nelly tak reti ~
-.-

ciK LyndaWawa berkata...

jgn hrau org
lain yg berp0litik brader..pe kate belanja sy aiskrim..lg menguntungkan pe..dpt pahala...hehe

Juliet_iRa~" berkata...

masjid skang mmg dah jd medan politik kot..

huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger