Blog Lensa Kamera

Khamis, 26 Januari 2012

Kau Masih Mahu Terima Aku

Assalamualaikum w.b.t . . . 

#Arnab jantan kiri sekali tu sakit..tolong !!


Terkedu melihat cerita sebegini,terfikir sejenak didalam diri mampukah kita jika benar cerita ini bisa direalisasikan dalam hidup ini..adakah bisa kau menerima lagi?sebagaimana kau menerima aku dulu kala,penuh ciri-ciri yang kau mahukan..dulu kau bilang aku mungkin bergaya, mungkin menjadi citarasa dirimu,aku sedar citarasa mu cukup tinggi,..kekadang diriku tak mampu untuk seiring dirimu,kekadang aku terpaksa menipu diri,untuk kelihatan segak didepanmu..namun hidup tidak sentiasa indah,kekadang ribut cabaran pasti akan mendatang..

ada yang kata,susah senang pasti akan hidup bersama..pasti bersama mereka mengharungi suka duka,namun jika masalah datang menimpa-nimpa,adakah masih pegang pada prinsip kehidupan..sedangkan ombak kecil datang melanda,diri kau sudah terketar tak tertahan, bayangkan kalau ombak tsunami datang tanpa dipinta,adakah kau masih mampu bertahan..
aku sedar,aku dulu mungkin yang kau sukai..aku sedar aku dulu mungkin yang kau cintai,tapi tidak semestinya kekal begitu setiap masa,mungkin ada suatu masa kau akan berubah..dan kini dah terang lagi bersuluh kau dah berubah..itu belum lagi bila aku kurang upaya,masih mampu berkata..bayangkan kalau aku tidak mampu bersuara,tidak mampu bangun dari pembaringan..tidak mampu lagi memberi kau kemewahan,memang senang aku kau tinggalkan...nak tanya satu perkara,jika aku seperti itu,adakah kau masih mahu terima aku??sekian !!!

#Lepas layan cerita hindustan,tetiba nak update entry pasal ni..ni semua gara2 wawa..hahaa

#Aku bukan merujuk kepada achie ye..ermmmm

#Dari semalam diri tak berapa nak sihat,perut meragam makan lagi tomyam..tak pasal2 aku mc semalam..grrr

#Lyssa faizureen tetiba follow aku,kau ada?hahaa maseh girl..bukan setakat dia,tanpa follower lain,sudah pasti aku akan jadi tempang..kan3??




Kata Achie :Begitu juga dengan kamu sahabat,bukan setiap masa kamu akan disisi..


Sila like jika suka entry ini. . . 

44 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

rabbit achie skt? cpat la bwk die gi klinik veterinar~!!!! >_< huhu..

tgk crite Mann eh td? tue fave movie sy tue.. seriously akn nngis tiap kli tgk, huhu~.. T_T

btul3.. bile kite dh xsmpurna fizikal, ade ke org nk kn kat kite nie? "-_- ikhlas ke org nk b'kwn ngan kite? or juz simpati je....?

btw, lain kli jgn mkn pedas2 meh, nnti skt prut lg woo... >_<

mohdhazlan Dreadlock berkata...

trm dirimu seadanya :)

yad'z berkata...

andai cinta itu kerana Allah, dalam koma sekalipun hati tidak akan beralih arah,. =)

#take care. Kalau tak sihat bawak2 berehat ye..

Iffah Afeefah berkata...

org pemes br nk print screen kan

#emo

hahaha

misyamissyou berkata...

ade je sahabat yg sentiasa di sisi..1 dlm 1000..n ade je bf/gf yg setia hehehe

Kira Kekuri berkata...

alahh. arnab kesayangn aku tuh jg yg sakit. hehehe #tba2 pla jd arnab aku.

bila senang bnyak yg datang, bila susah di tinggal tinggalkan.

len kali kalo x ble makan tomyam, bagi aq makan, sbb mmg febret aku.^^

maaflah, sbb skrg aq x mmpu mo update. ^^ -alasan x munasabahan bukan? ^^

selamat pagi. miss u kwn.. TC ja.

ijA berkata...

arnab yang comel..

Eyda Syahida berkata...

saya kembali disisi sebagai sahabat.. bukan kawan tapi sahabat. tapi itu pon kalau awak sudi terima.



untunglahhh retiss.. sebab tu lyssa follow~

Hana Soffelia berkata...

Mengantuk sakan malam tadi, tak terlayan cite mann.. :-p

KhaiRin - anies berkata...

ni mesti lps tgk cite maan ni..kn?kn?

Tea berkata...

Be positive..
Katakanlah mampu selagi ada kudrat dan upaya..
Tadak perlu diandaikan yg negatif...
Kerana itu hanya akan menurunkan semangat kita..

dyabunga berkata...

untungnya lyssa comel follow dia..:D

msredcheesecake berkata...

Ramai yg tak mampu bercinta tapi nak bercinta... Tu yg selalu goyah tu...

[rania firdaus] berkata...

kunjungan bls dari RF... eh... komen dari budak comel? ni komen ni maknanya comel la ek? yeay!

ciK LyndaWawa berkata...

wah..arnab lagi....bagi kat saya jela..kiuyt sangat binatang tu..hehehe.. i like..=]

sudipVSsenduk berkata...

office mate akak cukup 'gila' dgn arnab, sanggup ambil mc sbb arnab cirit birit...

diana berkata...

pantang betul awek cun follow..dan2 buat entry ye??/ekekekek

Ujie berkata...

manusia mmg bisa berubah..
biarpun sudah bergelar suami isteri, tetap sediakan hati utk sebarang perubahan yang menyakitkan.

Niza Romli berkata...

mesti tgk citer 'mann' semalam kan?

Cik tikah berkata...

wah, bangglah tu org femes pollow da. muahaha

Semut Senyum berkata...

wow! penangan cite MANN la ni ye... hehehe

itu salah satu dalam reality kita hari ini

Nurul Nadiah Karim berkata...

woo woo Lyssa Faizureen :)
untunglahh ^^

Juliet_iRa~" berkata...

hee..banyaknya ms sentiasa update blog!;p

amboi tgk hindustan ea..

pss : achie..ada blogger wat gathering kat TS, sbtu depan..nak join ke?cer tnye hanie n jue sbb diorang y organize dgn saizuan..:)

cik ika berkata...

untunglah lysa folow die..

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

huhu mkn tomyam x ajk aku, tu yg meragam perut tu..huhu layan gak ek hindustan.. classic :D

HeNRieTTa JoSe berkata...

Ooo...pkai cs5....rietta masih pkai macromedia firework...mls nk godek adobe....byk sgt features dia....kt ctu klu resize xde efek sgt....camne erk nk kcikkan side bar....hehehe...pkai templet sedia ada jew...

fakhri khairi berkata...

aah, aku ade perasan gak mase aku follow ko semalan ade gambar lyssa faizureem follow ko. haha untunglaaaa :p

Paris Lipton berkata...

tengok mann la ni...ala lyssa pon ada follow kita, peddehal~ huhuhu

teha berkata...

comel nyee arnab tu !

nasha sanza berkata...

untunglah lyssa follow org tu..saya memang tak ada pun..=('sedar dir'.. siapa yang dimaksudkan tu??kita kena terima orang tu seadanya...hehe..mari kita 'bercinta-cinta'..
hmm...=P lalala..

Azlan Hasan berkata...

kalau dia mampu tahan ombak tsunami aku rasa kalau setakat ombak rindu tu mes benda kesil jer..hahaha

Regards,
-Strider-

eRza farEeha berkata...

penangan cite mannnn eh..hehhe

Leeya Hezlin berkata...

en achie..bagi orang la kan,baik kita jadi diri kita sendiri..
kalau kita just nak dia tengok diri kita macam mana kehendak kita,tu dah macam hipokrit ja..
sepatutnya terima la dengan rela keadaan diri kita..huhuhu..

kita kena percaya pada diri sendiri en achie..insyaALLAH 1 hari nanti ada insan yang benar2 tulus terhadap kita..

p/s:dah nama pun melawat..datang saja la..kata kawan..eh,kawan ka??hahaha..get well soon.. :):)

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Ni sinopsis cerita hindustan mana ? HAHA :D

Untunglah ramai followers, tapi nombor Shag lawa lagi :Pp

Hanie Dew berkata...

seorang teman yang hanya terima masa ko senang, sempurna sifat je. tapi tolak ko bila semua tu xde. rasanya tak perlu teman sebegini kot.

ko sebut tomyam.tetibe perut bunyik.

ooohh..siapa kah wawa itu.

Hanie Dew berkata...

nak join gath. jom je la.

CekbOlat-bOlat berkata...

untunglah retis follow retis =)

Original CikTeddy berkata...

layan hndustan gak eh?huhu

hassy chan berkata...

ko bru lepas tgk citer mann ke wei??? hahahaha

dayah SnoW Heuka berkata...

na kata ::

1) rabbit chomel!!! xD

2) cite hindustan.. mmg sedih ta yah na layan sagt la woofer :P

3) suke tomyam ea? =))

Teenager Housemaid berkata...

whoaaa..lyssa faizureen follow dia!
teehee
bestnye..:D

Nisa Greennnpanda berkata...

bunny achie tue dh sihat blum??

ciK LyndaWawa berkata...

post sekor........!!!!!!!hehehhe

Afzainizam berkata...

oohhhhh sakit itu asbab... penyebab mungkin dari kita

so penawar itu bukan penyembuh ... Tuhan jua maha kuasa

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger